۰ نفر

تقدیر از بانک مهر ایران در گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در تامین مالی نوآوری کشور

۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبر: 471395
تقدیر از بانک مهر ایران در گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در تامین مالی نوآوری کشور

در مراسم گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تأمین مالی نوآوری کشور که با حضور واعظی، رییس دفتر و دکتر ستاری، معاون علمی و فن‌آوری رییس‌جمهور برگزار شد، از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک برتر قدردانی به عمل آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این گردهمایی که در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، سلیمان توکلی عضو هیات‌مدیره بانک حضور داشت.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به پاس خدمات شایسته بانک قرض الحسنه مهر ایران در امر تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و کوشش مجدانه و ارزشمند در توسعه نظام تأمین مالی نوآورانه و دانش‌محور، با اهدای لوح سپاس از این بانک، تقدیر کردند.

مهر ایران

در بخشی از این لوح سپاس، که با امضای سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رییس جمهور و علی وحدت، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است، خطاب به مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران، ذکر شده است: «امید است با اتکال به ایزد متعال و جدیت جنابعالی و مجموعه مدیران و کارکنان گران‌قدر بانک قرض الحسنه مهر ایران در فراهم‌سازی ابزارها و راه‌کارهای خلاقانه و کارآمد در حمایت از کاربردی‌کردن دانش و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، شاهد جهش در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق اهداف عالیه و اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار اقتصادی کشور عزیزمان باشیم».