۰ نفر

تعهد سهامداران عمده جهت حمایت از دارایی سهامداران خرد

۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳
کد خبر: 470022
تعهد سهامداران عمده جهت حمایت از دارایی سهامداران خرد

جلسه‌ی مشترک سهامداران عمده‌ی بیمه ملت با محوریت بررسی عملکرد و وضعیت سهام بیمه ملت در روز چهار شنبه دوم شهریور ماه برگزارشد. در این جلسه مدیران عامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی عشایر، سرمایه‌گذاری صباتامین، سرمایه‌گذاری بهمن و گروه مالی مهر اقتصاد و همچنین مدیر عامل و معانین شرکت بیمه ملت حضور داشتند، که ضمن بررسی عملکرد شش‌ماهه بیمه‌ای اقدامات مهم انجام شده در نیمه اول سال به اطلاع سهامداران رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در این جلسه اسماعیل دلفراز به موضوع افزایش سرمایه‌ از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اشاره کرده و میزان پیشرفت کار تهیه گزارش‌های کارشناسی و توجیهی را برای سهامداران تشریح و اظهار امیدواری کردند که تا پایان آبان‌ماه این مهم به سرانجام برسد .

 موضوع تغییر کاربری زمین کیش و پیگیری‌های انجام شده، بخشی دیگر از سخنان دلفراز بود که با اشاره به اینکه در انواع کاربری‌های موجود در جزیره، با رایزنی‌های صورت گرفته و جلسات متعدد با مقامات منطقه آزاد کیش تلاش می شود مجوزی برای زمین دریافت شود که بتواندبیشترین ارزش افزوده را برای آن ایجاد کند.

در ادامه‌ی جلسه خلاصه‌ای از وضعیت دارایی‌های شرکت در بخش املاک و مستغلات و به ویژه پرتفوی بورسی شرکت ارائه شد. پس از آن نمایندگان سهامداران عمده به ارائه دیدگاه‌های خود از وضعیت بازار و نوسان سهام شرکت در بازار پرداختند. ایشان ضمن بررسی وضعیت این روزهای بازار که فشار عرضه را روی تمامی نمادها بالا برده است انواع راه‌کارهای ممکن جهت ایجاد قدرت نقدشوندگی برای "ملت" را مورد بحث و تبادل نظر قرارداده و با بررسی برخی آمارهای خرید و فروش در چند ماه اخیر توصیه‌هایی به مجموعه مدیریتی شرکت در اطلاع‌رسانی بهتر و به موقع پیشرفت کارها به بازار و سهامداران از طریق مجراهای قانونی داشتند. در پایان جلسه تمامی سهام دارن عمده متعهد شدند به صورت جدی‌تر نسبت به حمایت از دارایی‌های سهامداران خرد وکمک به متعادل شدن قیمت سهم و نیزجلوگیری از نوسانات هیجانی وارد عمل شوند.