۰ نفر

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران اعلام کرد:

ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین

۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
کد خبر: 464634
ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین و به روز بانکی تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید ضیاء ایمانی در جمع همکاران منطقه شرق تهران افزود: امروزه با توسعه فناوری‌ها و تاثیر آن بر روند فعالیت بخش‌های مختلف، تلاش برای همراه شدن با این رهاورد قرن حاضر، یک ضرورت است. بنابراین برای موفقیت و جهش در عملکردها باید توسعه خدمات مبتنی بر فناوری را به عنوان یک ابزار توانمند در روند پیشرفت و تعالی، بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه، با اشاره به این که یکی از مهم ترین راه های سودآوری شعب، اعطای تسهیلات است، گفت: در این زمینه باید تلاش شود تا از طریق تعامل با مشتریان و معرفی بهینه محصولات و خدمات اعتباری بانک، زمینه تحقق درآمد و سودآوری پایدار فراهم گردد.

 ایمانی با اشاره به اینکه تحول و پویایی درگرو برخورداری از نیروی انسانی با انگیزه و با نشاط است، گفت: خوشبختانه بانک نیروهای مستعد، متخصص و دلسوزی دارد که با تلاش های مستمر خود مسیر حرکت به سمت پیشرفت و توسعه را هموار و تداوم می بخشند و ما قدردان زحمات و تلاش های این عزیزان هستیم.

وی از همکاران خواست تا با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری، بانک را همواره در ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن به مشتریان و در تحقق اهداف یاری رسانند.

 ایمانی در محل دفتر مدیریت شرق تهران و شعبه میدان مادر حضور یافت و با همکاران دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از محل شرکت توسعه سینا هم ضمن تاکید بر اهمیت تلاش برای بهبود عملکرد و ارتقاء بهره‌وری به عنوان عاملی مهم در جهت تضمین حیات و موقعیت سازمانی، خواستار برنامه ریزی هدفمند، اولویت بندی اهداف و تلاش مضاعف برای افزایش کارایی و سودآوری این شرکت شد.

بررسی عملکرد شعب منطقه در شاخص های مختلف عملکردی از دیگر برنامه های مدیرعامل بانک سینا در جریان بازدید از منطقه شرق تهران بود.

گفتنی است در این بازدید معاونت‌های شعب و مناطق و مهندسی و پشتیبانی و مدیرامور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.