۰ نفر

جادوی یک اعتماد، با پشتیبانی گلدیران

۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸
کد خبر: 506233
جادوی یک اعتماد، با پشتیبانی گلدیران

سوالات مهم زندگی را باید از آدمهای مهم پرسید. حال سوال ما این است، اصولا اگر اوضاع به هم ریخت چه باید کرد ؟

باید توجه داشت در این گونه موارد احتمالا اولین کار باید حفظ آرامش و تسلط بر شرایط باشد. باتوجه به رعایت این دو اصل می توان امیدوار بود که حتی در بدترین شرایط بهترین تصمیم را گرفته‌اید.

رعایت این دو اصل کوچک اما مهم، در تمام شرایط خاص و بحرانی قابلیت اجرا دارد. از این رو می توان در تمام اموری که در آن احتیاج به صبر، بررسی شرایط و اتخاذ بهترین تصمیم را دارید به این اصول اتکا کنید.

شاید یکی از این شرایط سخت، خراب شدن وسایل برقی، احتیاج به یک پشتیبانی و اعتماد به بهترین شرکت حامی محصول شما باشد که اگر دستگاه شما دارای پشتیبانی و شرکت خدمات پس از فروش مطمئنی باشد با حفظ آرامش و تسلط بر شرایط به تعمیر و رفع ایراد دستگاه می پردازید.

شکل گیری شرکت و  افراد متقلب به نام گلدیران

گلدیران با تکیه بر سابقه طولانی خود در زمینه خدمات پس از فروش همواره سعی داشته در شرایط مهم با استفاده از تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای در ارائه هر چه بهتر خدمات برای تمام مشتریان خود قدم بردارد.

حال در این میان شرکت‌ها و افراد سودجو با نام گلدیران و معرفی خود به عنوان شرکت پشتیبان محصولات مشتریان ما، سعی بر انجام خدمات غیرقانونی و غیر اصولی با قیمت‌های گزاف داشته اند که نتیجه ارائه این خدمات از سوی این افراد سودجو، خرابی و به بار آوردن هزینه‌های بالای خدمات انجام شده برای مشتریان بود.

اطلاع مشتریان وفادار گلدیران از این افراد سودجو

تقریبا طی دو سال اخیر با پیگیری و اطلاع مشتریان گلدیران به ما در شرکت، متوجه فعالیت غیر قانونی این افراد در ارائه خدمات غیرقابل اطمینان، به مشتریان خود شدیم.

بلافاصله پس از اطلاع، پیگیری قانونی و جلوگیری از فعالیت این شرکت‌های متلقب را شروع کردیم.

در واقع واقعیت ماجرا به این شکل بوده است که افراد و شرکت‌هایی با استفاده از نام گلدیران یا با عنوان نمایندگی ال جی مشتریان ما دسترسی پیدا میکردند و طی تماس با آن‌ها سعی در اجبار و اجرای خدمات با قیمت‌های نجومی و غیر قابل استاندارد برای مشتریان را داشتند.

برخی مشتریان نیز به علت عدم اطلاع از شماره‌ها و راه‌های فعالیت‌های گلدیران در این زمنیه، به این افراد اعتماد میکردند و اجازه ورود به منزل و اجرای خدمات را به این افراد میدادند. اما نتیجه حاصل از این خدمات را جز با خرابی دستگاه، عدم ارائه فاکتور ، درخواست هزینه‌های بالا خدمات انجام شده، نمیدیدند. به همین دلیل پس از نارضایتی سعی میکردند با شماره شرکتی که با آن‌ها تماس داشته ارتباط پیدا کنند و عدم رضایت خود را اطلاع دهند. اما متاسفانه با عدم پاسخ و دست به سر کردن آن‌ها مواجه میشدند.

گگ

در نهایت با دسترسی به شماره رسمی گلدیران 84733-021 و تماس با همکاران ما متوجه میشدند که به شرکت غیر رسمی اعتماد کردنده‌اند. از همین زمان بود که پیگیری رسمی و قانونی ما آغاز شد.

البته توجه داشته باشید که ما در سایت cs.goldiran.ir راه‌های تشخیص و شناسایی تکنسین مجاز از غیر مجاز را برای شما بیان کرده‌ایم. شرکت گلدیران، جهت اطلاع رسانی خدمات مورد نیاز شما فقط با شماره‌ تلفن 47160000-021 با شما تماس خواهد گرفت و از طریق پیامک، فقط با شماره‌های 300084733 و 3000084733  با شما در ارتباط خواهد بود.

پیگیری قانونی گلدیران و جلوگیری از فعالیت افراد غیرقانونی

ما با پیگیری‌های مستمر و قانونی برای ارائه خدمات مطمئن، توانستیم خوشبختانه جلوی فعالیت تعداد بسیاری از افراد غیر مجاز را از مجرای قانونی بگیریم. با پیگیری‌های رسمی و قانونی این مورد را تحت کنترل قرار داده و با افراد خاطی برخورد کردیم. ما از راه‌های قانونی، سد راه ادامه فعالیت‌های آنان شدیم تا شما با دریافت خدمات مطمئن توسط شرکت گلدیران، نگران هیچ گونه خسارت و آسیب به دستگاه‌های خود نباشید و متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف برای خدمات غیر اصولی نشوید.

ما در سایت گلدیران نمونه‌های فیلم پیگیری قانونی برخورد با بسیاری از این افراد متقلب را برای مشتریان عزیزمان قرار داده‌ایم

نتیجه جادوی اعتماد به گلدیران

آنچه مسلم است همیشه ساده ترین راه، بهترین راه نیست. مراجعه به یک تعمیرکار محلی آسان ترین راه ممکن برای دریافت خدمات است اما از کجا معلوم که بهترین باشد؟

در دنیای امروزی هر خدمتی که با تعهد همراه نباشد هیچ ارزشی ندارد چون این حس اعتماد به کسی که کارهای شما را انجام میدهد برایتان آرامش می‌اورد.

یادمان باشد گلدیران علاوه بر تخصص، سابقه و سرعت در ارائه خدمات دارد و همان کسی است که به شما آرامش میدهد. چون درست از لحظه‌ای که کار شما را انجام میدهد، تعهدش به شما در قبال آنچه کرده، شروع میشود نه تمام !

اتمام تعهد، درست همان چیزی هست که به تعمیرکاران غیرمجاز اجازه میدهد وقتی از منزل شما خارج شدند دیگر جواب تلفن شمارا ندهند.

گلدیران یک آشنای قدیمی که هم حرفه‌ای است و هم محلی و هم کار بلد. باور ندارید ؟ از قدیمی ترها بپرسید.