۰ نفر

انبارهای عمومی و گمرکی ساماندهی می‌شود

۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبر: 505626
انبارهای عمومی و گمرکی ساماندهی می‌شود

صدور قبض انبار با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، با اقدامات شبانه روزی واحد فناوری اطلاعات، قبض انبارهای صادره با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها، تحویل صاحبان کالا شد.

هم‌زمان با دهه فجر و در راستای مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک) مبنی بر صدور قبض انبار گمرکی با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، با اقدامات شبانه روزی واحدهای فناوری اطلاعات شرکت، صدور قبض انبار برخط (آنلاین) با شناسه یکتا در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، آغاز شد.

حمیدرضا کیامنفرد عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعلام این خبر، افزود: براساس تکالیف مقرر شده از سوی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و جلسه 21 بهمن 1399 با آقایان رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات و دبیر شورا و نصراله جهانگرد دستیار ویژه رئیس جمهور در امور دولت الکترونیکی و نمایندگانی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک و غیره، قبض انبارهای صادره در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به صورت بر خط و با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به عنوان یکی از زیر سامانه‌های سامانه جامع تجارت، آغاز و قبوض صادره تحویل صاحبان کالا شد.

کیامنفرد ادامه داد: تحقق این امر با همت و مساعی شبانه روزی مدیران و کارکنان واحد فناوری اطلاعات شرکت مرکزی و شرکت تهران و سایر همکاران ستادی و صف در شرکت صورت پذیرفته است که جای تشکر و قدردانی را دارد.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به عنوان پایلوت در حوزه زمینی و بندر نوشهر به عنوان پایلوت در حوزه دریایی انتخاب و موفق به صدور قبض انبار با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها شدند.