۰ نفر

فروش فوری دستگاه تولید فیش ماسک ماهی و ماسک سه بعدی ماشین سازی حسنی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 502189
فروش فوری دستگاه تولید فیش ماسک ماهی و ماسک سه بعدی ماشین سازی حسنی

جستجو درباره یافتن دستگاه تولید فیش ماسک از آن موضوعاتی است که این روزها بسیار تکرار می‌شود. چرا که شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک را به دو مقطع تاریخی قبل و بعد از کرونا تقسیم کرد و این‌چنین شد که حرف و صحبت درباره ماسک و استفاده از آن زیاد شد. بسیاری به دنبال تولید ماسک رفتند تا بتوانند از این رهگذر گامی در جهت شکست کرونا بردارند. خیلی‌ها هم کسب و کار سابقشان دیگر آن رنگ و بوی سابق و آن رونق پیشین را نداشت و یکی از فکرهایی که به ذهن‌شان رسید راه اندازی خط تولید ماسک بود. از ابتدای شیوع کرونا چندین نوع ماسک مورد توجه مردم قرار گرفته است. در ابتدا خیلی‌های سراغ N-95 فیلتردار رفتند، حال آن‌که چندی بعدی کارآیی این نوع ماسک در جلوگیری از شیوع کرونا زیر سوال رفت. بعد از آن ماسک‌های سه لایه بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی‌ که در تمام نقاط دنیا مورد استفاده قرار گرفت.

اما این روزها نوع دیگری از ماسک، طرفدار پیدا کرده که البته مشکلات ماسک سه لایه را هم ندارد. ماسک ماهی یا همان فیش ماسک، ماسکی سه بعدی است که احتمالا آن را روی صورت برخی افراد دیده‌اید. حال که در ابتدای راه فراگیری استفاده از ماسک سه بعدی هستیم اهمیت خرید دستگاه تولید فیش ماسک بسیار زیاد است، چرا که ظاهرا این نوع ماسک در آینده نزدیک خواهان زیادی خواهد داشت. اگر مایل هستید درباره شیوه تولید فیش ماسک و نکات مهم درباره خرید دستگاه ماسک ماهی داشت باشید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مطلب را از دست ندهید.

فیش ماسک چیست؟

شاید پیش از آن‌که بخواهیم نکات مهمی درباره خرید دستگاه تولید ماسک سه بعدی را ذکر کنیم، بایستی ابتدا آشنایی بیشتری با این نوع از ماسک پیدا کنیم. ماسک سه بعدی که در اصطلاح به آن فیش ماسک یا ماسک سه بعدی هم گفته می‌شود، نوعی ماسک پزشکی است که از 3 تا 6 لایه تشکیل شده است. این نسل جدید از ماسک پزشکی قابلیت رایحه دار شدن در هنگام تولید را هم دارد و می‌توان تولید آن را به هر نوع اسانس همراه کرد. کالای پزشکی تولیده شده توسط دستگاه تولید فیش ماسک، یک اتفاق مناسب برای آنهایی است که متاسفانه با درد و رنج ناشی از آسم و تنگی نفس دست و پنجه نرم می‌کنند. با استفاده از ماسک ماهی تنفس بسیار آسان و البته مطلوب انجام می‌شود و کسانی که آسم دارند از این طریق می‌توانند به سادگی از شر کرونا در امان بمانند. البته رعایت جانب احتیاط لازم و ضروری است!

قابلیت مهم برای دستگاه تولید فیش ماسک

از جمله قابلیت‌های مهم دستگاه تولید ماسک سه بعدی می‌توان به توانایی تولید انواع ماسک پزشکی با بهره گیری از پارچه‌های ضد رطوبت مثل پروپلین با 3 تا 6 لایه می‌باشد. ماسکی که توسط دستگاه تولید ماسک ماهی تولید می‌شود از الیافی با جنس نانویی بهره می‌برد. در اینجا ذکر این نکته حائز اهمیت است که فیش ماسک‌ها قابل شستشو نبوده و یکبار مصرف هستند و البته تنفس با آن‌ها بسیار راحت است. همین مزایا سبب می‌شود تقاضای بازار برای این ماسک زیبا و کاربردی بالا باشد و خرید دستگاه تولید فیش ماسک امری منطقی و سودده قلمداد شود.

فیش ماسک‌ها کجا کاربردی دارند؟

ماسک‌های سه بعدی تولید شده توسط دستگاه تولید ماسک ماهی کالای پزشکی پرطرفداری است که در مصارف زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛

  • کلینیک‌های پزشکی
  • لابراتورها و آزمایشگاه‌ها
  • ترددهای چند ساعته در شهرهای آلوده به انواع گرد و غبار و یا انواع ویروس و یا همراه با آلودگی هوا

مم

نکات مهم درباره مشخصات دستگاه تولید فیش ماسک

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه تولید ماسک سه بعدی انعطاف پذیری بالای آن است. با استفاده از این امکان می‌توان به راحتی فنر فیکس کننده ماسک روی بینی را نصب کرد تا کالای تولید شده به راحتی روی صورت خریدار منطبق شود. بر عکس بسیاری از ماسک‌های موجود در بازار، دستگاه تولید فیش ماسک، از تکنولوژی التراسونیک بهره می‌گیرد. این تکنولوژی همان سیستم گرمایی است که در درجه حرارت 80 درجه سانتی گراد کار می‌کند و طبیعی است که اینجا اثری ویروس کرونا نخواهد بود. دستگاه تولید ماسک سه بعدی در حدود نیم تن وزن دارد و ابعادی با این اندازه دارد؛ 6*1*1.8 متر. برق مصرفی دستگاه تولید فیش ماسک بسته به سفارش مشتری به صورت تکفاز و سه فاز قابل طراحی است.

میزان تولید دستگاه تولید فیش ماسک در 24 ساعت

دستگاهی که با آن می‌توان فیش ماسک تولید کرد به یک اپراتور نیاز دارد و با حضور همین یک نفر می‌توان در ساعت از 2000 الی 7000 ماسک تولید کرد و البته دستگاه را هم به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار داد.

خریدی مطمئن برای ورود به دنیای تولید ماسک سه بعدی

اگر قصد خرید دستگاه تولید فیش ماسک را دارید و یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیدحتما سری به سایت مجموعه ماشین سازی حسنی بزنید. قطعا ویژگی‌ها و مزایای دستگاه تولید ماسک ماهی بسیار متعدد است که برای دانستن تمامی آن‌ها لازم است به سایت مجموعه معتبر ماشین سازی حسنی مراجعه کنید. دستگاه تولید فیش ماسک که از سوی مجموعه ماشین سازی حسنی ارائه می‌شود به جرئت بهترین دستگاه بازار است؛ از این حیث که بر خلاف سایر دستگاه‌های موجود در بازار امکان فعالیت به صورت 24 ساعته را دارد و نیازی به استراحت یا خنک شدن ندارد. ماشین سازی حسنی دستگاه تولید ماسک فیش ماسک را به گونه‌ای عرضه می‌کند که تمامی بخش‌های آن با فناوری التراسونیک کار می‌کنند و البته دارای گارانتی نیز هستند. همچنین جنس قطعات به کار رفته در دستگاه‌های این شرکت از استنلس استیل و یا کروم آبکاری شده است. تمامی موارد ذکر شده در دستگاه‌های تولید شده توسط سایر شرکت‌ها وجود ندارند.

مزایای دستگاه تولید فیش ماسک شرکت ماشین سازی حسنی فراوان است اما باید حتما این نکته را ذکر کرد که دستگاه‌های تولید شده از سوی این کمپانی مجهز به تونل استریل بوده و این امر باعث فوق بهداشتی بودن خروجی دستگاه خواهد بود. از یاد نبرید که دستگاه تولید فیش ماسک شرکت ماشین سازی حسنی تحویل فوری دارد و این امکان یعنی اراده برای تولید ماسک سه بعدی مساوی است با آغاز به کار خط تولید و کسب سرمایه اقتصادی بالا از تولید کالایی پرطرفدار.

سایر خدمات ماشین سازی حسنی

ممم

ماشین سازی حسنی به جز ارائه دستگاه‌های بدون نقص برای تولید فیش ماسک در حوزه‌های متنوع دیگر هم فعال است و البته سابقه‌ای درخشان دارد. از جمله این موارد خط تولید نوشابه گازدار است. از آن‌جا که این روزها به اندازه محتوای انواع نوشیدنی این بطری و شکل بسته بندی آن است که اهمیت دارد، راه اندازی یک خط تولید نوشابه گازدار می‌تواند بسیار مهم و اقتصادی باشد. خط تولید نوشابه گازدار که توسط ماشین سازی حسنی ارائه می‌شود، می‌تواند در بسته بندی انواع مایعات گازدار به صورت رقیق و غلیظ و البته آبمیوه‌های پالپ دار کاربرد داشته باشد. این بسته بندی در انواع قوطی‌های آلومینیومی مشابه رانی و ظروف بطری از جنس شیشه می‌تواند انجام شود. خط تولید نوشابه گازدار ماشین سازی حسنی در مقیاس صنعتی و نیمه صنعتی و البته در مدل‌های اتومات و نیمه اتومات قابل ارائه است که همگی این موارد به سفارش مشتری قابل برنامه ریزی است. از مزایای این شرکت تحویل فوری و خدمات پس ازفروش و گارانتی شرکت برای دستگاه فروخته شده می‌باشد .