۰ نفر

نستله برای «ساخت آینده‌ای بدون پسماند» فراخوان منتشر کرد

۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبر: 486552
نستله برای «ساخت آینده‌ای بدون پسماند» فراخوان منتشر کرد

فراخوان جایزه ایجاد ارزش مشترک سال ۲۰۲۰ نستله با مشارکت Ashoka، شبکه‌ای جهانی و پیشرو از کارآفرینان اجتماعی حوزه تغییرات سیستماتیک، جهت پذیرش طرح نوآوران فعال در زمینه «ساخت آینده‌ای بدون پسماند» آغاز شد. ثبت‌نام در این فراخوان برای شرکت‌های عام‌المنفعه، اجتماعی، تجاری و سازمان‌های غیردولتی مقدور است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ برندگان از جایزه‌ای نقدی به ارزش۲۵۰.۰۰۰ فرانک سوئیس، مزایای استفاده از منابع برخط و کارگاه‌های آموزشی Ashoka، جهت کشف ظرفیت‌های موجود برای همکاری با شرکت نستله و کسب صلاحیت لازم برای برگزاری برنامه‌ای آموزشی برخوردار می‌شوند.

جایزه نقدی و منابع تخصصی که به‌واسطه برنده شدن در این فراخوان در اختیار بهترین طرح‌های منتخب قرار می‌گیرد، فرصتی خواهد بود برای ارتقای اثرگذاری و نیز توسعه و اجرای راهکارها و طرح‌هایی از این قبیل در سراسر جهان.

هدف از اعطای جایزه ایجاد ارزش مشترک سال ۲۰۲۰ نستله، تقدیر از افرادی است که با نوآوری و ایجاد تغییرات در راهکارهای بسته‌بندی، در راستای نیل به آینده‌ای «بدون پسماند» تلاش می‌کنند. این رویکرد مسیر پیش‌روی نستله را نیز در تحقق چشم‌اندازش برای جلوگیری از دفن هیچ‌یک از بسته‌بندی‌هایش (حتی بسته‌بندی‌های پلاستیکی) به‌عنوان ضایعات یا زباله در زمین هموارتر می‌سازد.

چگونه ثبت‌نام کنیم؟

از نوآوران متقاضی دعوت می‌شود برای آگاهی بیشتر از شرایط و ارسال تقاضای ثبت‌نام، تا ۲۸ آذر ماه سال جاری، به وب‌سایت جایزه ایجاد ارزش مشترک سال ۲۰۲۰ نستله مراجعه کنند.

برای اطلاعات بیشتر لطفا باnestlecsvprize@ashoka.org  ارتباط برقرار کنید.

 برای آگاهی از چگونگی حمایت نستله از ایده‌های خلاقانه به وبسایت https://www.nestle.com/csv/what-is-csv/nestleprize  مراجعه کنید.