۰ نفر

امدادینو، ارائه خدمات تعمیر ال جی و سامسونگ در محل

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبر: 484705
امدادینو، ارائه خدمات تعمیر ال جی و سامسونگ در محل

چنانچه لوازم خانگی با برندهای سامسونگ و الجی خریداری نموه‌ اید بابت تعمیرات آن و خدمات پس از فروش این دو برند، خیالتان آسوده باشد. فقط کافی است با شماره تلفن 02187700770 تماس بگیرید تا نزدیک‌ترین پرسنل شرکت امدادینو به محل زندگی شما مراجعه نماید.

همان طور که می‌دانیم پس از قطع همکاری شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ با شرکت‌های ایرانی و خروج این برندها از ایران، تعمیرات و خدمات ال جی و تعمیرات و خدمات سامسونگ نیز تحت تاثیر این اقدام و به دنبال تحریم‌های آمریکا، از ایران خارج شدند. بنابراین یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی که لوازم خانگی خود را از این برندها خریداری نموده‌اند نیاز به تعمیرات این وسائل و یا خدمات پشتیبانی و پس از فروش این دو برند است.

برای نمونه تعمیرات لوازم خانگی از قبیل یخچال و فریزرهای سامسونگ، تعمیرات مربوط به ماشین‌های ‌لباسشویی و ظرفشویی با برند سامسونگ، تعمیرات و خدمات تلویزیون سامسونگ و....را می‌توان نام برد که نیازمند تعمیرات تخصصی و با دانش حرفه‌ای هستند و از عهده هر کسی بر نمی‌آیند.

دغدغه تعمیر ال جی و سامسونگ

از طرف دیگر لوازم خانگی با برند ال‌جی نیز نیازمند تعمیرات و خدمات پس از فروشی هستند که با خروج نمایندگی تعمیرات و خدمات الجی از کشور تبدیل به دغدغه‌ای برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی شده است. لوازم خانگی از قبیل ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی ال‌جی، جاروبرقی ال‌جی و لپ تاپ و تبلت ال‌جی و...

هر کدام از این وسائل ممکن است با اشکالاتی مواجه شوند که فقط یک تعمیرکار خبره از پس عیب یابی و حل این مشکلات بر می‌آید.

از طرف دیگر با جابجایی این وسائل و بردن آن‌ها به تعمیرگاه، ممکن است آسیب بیشتری به این لوازم وارد گردد. هم‌چنین هزینه جابجایی این وسائل نیز خود، مسأله تازه‌ای است که باید حتما در نظر گرفته شود.

پس از بروز این مشکلات برای خانواده‌های ایرانی، بعضی از شرکت‌های داخلی و متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، سعی نمودند تا به نحوی وظیفه پشتیبانی و یا به عبارتی نمایندگی خدمات و تعمیرات سامسونگ و نمایندگی خدمات و تعمیرات الجی را در ایران به عهده بگیرند و بدین وسیله از فشار و دغدغه‌های خانواده‌هایی که از این دو برند، لوازمی را خریداری کرده‌اند بر طرف نمایند تا جای خالی این شرکت‌ها در ایران احساس نشود.

یکی از این شرکت‌ها که توانسته این روزها نمایندگی خدمات و تعمیرات دو برند الجی و سامسونگ را در ایران عهده دار شود شرکت امدادینو است که با اعزام تعمیرکار به محل زندگی و کار شما می‌تواند امور مربوط به خدمات و تعمیرات این دو برند را به انجام برساند. بنابراین می‌توانید هر گونه خدمات مربوط به دو برند سامسونگ و ال‌جی را از متخصصان این مجموعه بخواهید.

امدادینو چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

امدادینو یک شرکت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در ایران است. این شرکت با هدف ارتقا سرعت و کیفیت تاسیس شده است و می‌تواند کار تعمیر انواع لوازم خانگی شما با برندهای مختلف را با حضور در محل زندگی و کار شما انجام دهد. بنابراین نیازی نیست که وسیله نیازمند تعمیر خود را با خود حمل کرده و به تعمیرگاه ببرید.

این شرکت پس از قطع همکاری شرکت‌های دو برند سامسونگ و ال‌جی با شرکت‌های ایرانی و خروج آن‌ها از کشور تصمیم گرفت که وظیفه نمایندگی تعمیرات و خدمات سامسونگ و الجی را عهده دار شود.

متخصصین امدادینو می‌توانند انواع خدمات خود را به سرعت و در قبال هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه به شما ارائه دهند که از این میان می‌توان تعمیرات تخصصی لوزام خانگی برند سامسونگ و ال‌جی را نام برد.

از نظر دانش فنی و تخصص پرسنل این شرکت نیز کاملا مطمئن باشید چرا که این تیم در زمینه فعالیت‌هایشان کاملا خبره هستند و با حضور سریع و به موقع در محل کار و یا منزل شما کار تعمیر و خدمات لوازم خانگی شما را انجام خواهند داد و پس از آن، گارانتی مورد نیاز را به شما تحویل خواهند نمود.

تنوع خدمات تعمیر در امدادینو

اگر وسائل شما نیازمند تعویض قطعه نیز باشند متخصصین کاردان امدادینو می‌توانند آن را با قطعه‌ای کاملا اصل و اورجینال تعویض کنند. بنابراین می‌توانید تعمیرانواع لپ تاپ، تبلت، پرینتر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و.... با برندهای مختلف را در اختیار این تعمیرکاران خبره بگذارید و پس از تعمیر این ابزار، از تعمیرکار، ضمانت نامه و گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی را دریافت نمایید.

برای ثبت درخواست در این مجموعه می‌توانید به سایت امدادینو به آدرس emdadino.com مراجعه کنید. از دیگر مزایای استفاده از خدمات امدادینو، قیمت منصفانه این مجموعه برای انواع تعمیرات است. هم‌چنین این امکان وجود دارد که تعمیرکار قبل از شروع به کار هزینه آن را با شما در میان بگذارد و شما چنانچه مایل باشید می‌توانید از او بخواهید تا کار تعمیر ابزارتان را شروع کند.

امدادینو، نمایندگی تعمیرات و خدمات الجی و نمایندگی تعمیرات و خدمات سامسونگ در ایران، هم‌چنین قبل از اعزام تعمیرکار به محل زندگی شما با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌ آرد و سپس در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکار، خود را به محل شما می‌رساند. برای انجام خدمات مشاوره‌ای نیز می‌توانید با شماره تلفن 02187700770 تماس حاصل کنید. در این صورت می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای که به صورت رایگان در اختیار مشتریان این شرکت قرار داده شده است بهره ببرید. سپس نمایندگی این شرکت، نزدیک‌ترین تکنیسین این مجموعه را برای عیب یابی وسیله مورد نظر به محل شما اعزام می‌کند.

تعمیرکار مجموعه امدادینو با حضور در محل شما، وسیله مورد نظرتان را عیب یابی نموده قیمت حدودی تعمیرات آن را اعلام می‌نماید. چنانچه این هزینه مورد تأیید شما قرار گرفت، وی کار تعمیر ابزار شما را آغاز می‌کند. پس از پایان کار نیز، تعمیرکار شرکت امدادینو، ضمانت نامه و گارانتی مورد نیاز را به شما تقدیم خواهد کرد.

بنابراین چنانچه لوازم خانگی با برندهای سامسونگ و الجی خریداری نموه‌ اید بابت تعمیرات آن و خدمات پس از فروش این دو برند، خیالتان آسوده باشد. فقط کافی است با شماره تلفن 02187700770 تماس بگیرید تا نزدیک‌ترین پرسنل شرکت امدادینو به محل زندگی شما مراجعه نماید.