۰ نفر

چگونه بهترین و حیرت‌انگیزترین عطرها را خرید کنیم؟

۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵
کد خبر: 477246
چگونه بهترین و حیرت‌انگیزترین عطرها را خرید کنیم؟

رایحه خوش یکی از ملزومات ارتباطات اجتماعی است که باید آن را جزو شئون لازم و واجب دانست. این روزها مشغله بسیار زیاد در زندگی شهری شاید باعث شود که به راحتی نتوانید به انتخاب و خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود بپردازید.

موضوع دیگر این روزها توجه به بهداشت فردی و عمومی به طور ویژه و رعایت فاصله اجتماعی است. همه این موارد می‌تواند ما را به راهی سریع، راحت، بهتر و مقرون به صرفه هدایت کنند. شما می توانید از روش خرید اینترنتی عطر بهره بگیرید. به همین دلیل شما می‌توانید بدون حضور در فروشگاه‌های مختلف، خیلی راحت با چند کلیک ساده در خانه و یا در محل کارتان خرید اینترنتی عطر انجام دهید. در این صورت دیگر دغدغه‌ ترافیک و اشباع شامه از عطرهای مختلف را نخواهید داشت. از سوی دیگر اگر یک فروشگاه معتبر اینترنتی پیدا کنید، می‌توانید با خیال آسوده بدون داشتن دغدغه تقلبی بودن عطر، اقدام به خرید کنید و از ضمانت ماندگاری بوی آن نیز اطمینان حاصل کنید. 

 خرید اینترنتی عطر تستر 

 تستر همان عطر خاصی است که شرکت سازنده به فروشندگان عمده ارائه می‌دهد تا مشتریان با توجه به بوی تستر به رایحه عطر پی ببرند و در صورت رضایت از بوی تستر، اقدام به خرید عطر نمایند. 

 به عبارت بهتر می‌توان گفت تمامی شرکت‌های سازنده که در این زمینه فعال هستند، بعد از اینکه یک عطر خاص را با رایحه‌ای خاص تولید می‌کنند و برای فروش عمده به فروشگاه‌ها بسته‌بندی می‌کنند، در هر بسته که حدود ۱۲ عدد قرار می‌گیرد، یک عدد تستر نیز قرار می‌دهند تا در هنگام فروش جزئی نیازی به باز کردن جعبه عطر اصلی نباشد. دراین حالت در صورت رضایت مشتری از بوی تستر، عطر اصلی در اختیار او قرار گیرد. 

 البته ذکر این نکته نیز مهم است که تستر عطرهایی که در بسته‌بندی قرار می‌گیرند و به فروشگاه‌های خرده فروشی داده می‌شوند کاملاً رایگان هستند و صرفا جهت آشنایی مشتریان با رایحه آن عطر خاص و تست کردن آن می‌باشد. نکته مهم دیگر اینکه غیرقابل‌فروش بودن تستر در خارج از ایران است که علت آن‌هم برخی قوانین مالیاتی آن کشورها می‌باشد. اما در ایران می‌توان تستر عطر را خرید و فروش نمود. علت این موضوع هم مواردی چون قیمت مناسب و کمتر تستر و تقاضا و علاقه زیاد مشتریان به آن می‌باشد. البته یکی دیگر از علت‌های قابل‌فروش بودن تستر در ایران، نبود تستر رایگان و عدم ارائه آن توسط فروشنده است.  

  عطر تستر درچه بسته‌بندی‌های قرار می‌گیرد؟ 

 باید گفت برخلاف عطرهایی که در بسته‌های شکیل، زیبا و جذاب با تزئینات مدرن و متنوع قرار می‌گیرند، عطر تستر در یک بسته‌بندی ساده و بدون هرگونه آلایش قرار می‌گیرد. تنها چیزی که نشان‌دهنده تستر بودن آن است، درج کلمه تستر بر روی بطری ساده آن است. 

3

 البته این شکل از بسته‌بندی مربوط به تستر رایگان است که در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد. اما اگر شما هم به دنبال خرید عطر تستر هستید می‌توانید با خرید اینترنتی عطر تستر، رایحه موردعلاقه خود را در بسته‌بندی شیک و کاملاً شبیه به شیشه عطر موردنظرتان در حجمی کمتر و قیمت پایین‌تر خرید کنید. 

 بازهم تأکید می‌کنیم که نیاز به حضور در فروشگاه‌های عطر در سطح شهر نیست و با توجه به مزایای گفته‌شده تستر اگر به دنبال آن هستید می‌توانید به‌سادگی اقدام به خرید اینترنتی عطر تستر کنید. مسلماً مزایایی که در خرید اینترنتی عطر مانند صرفه‌جویی در وقت و هزینه وجود دارد، در خرید اینترنتی عطر تستر نیز قابل‌مشاهده است. 

چه چیزی باعث تفاوت عطر اصل و تستر می‌شود؟ 

گفتیم که تستر عطری که همراه بسته‌بندی ۱۲ عددی توسط شرکت سازنده عطر به فروشگاه‌های خرده‌فروشی داده می‌شود، رایگان و جهت تست رایحه عطر توسط خریدار استفاده می‌شود. همچنین تسترها در جعبه‌های ساده و بدون بسته‌بندی‌ و بدون سلفون در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرند. 

 به عبارت بهتر تنها تفاوت عطر اصل و تستر آن شکل ظاهری بطری و بسته‌بندی آن است وگرنه همان رایحه و همان کیفیت را می‌توان از تستر آن‌هم انتظار داشت. 

4

 موضوع دیگر که در بسته‌بندی تستر قابل‌ ملاحظه است، این‌که تستر را در جعبه سفید و یا قهوه‌ای ‌رنگ و بدون سلفون نگه می‌دارند. اما فراموش نکنید که هرچند بسته‌بندی تستر ساده هم باشد، بازهم باید همان بارکد و بچکد (سری ساخت) عطر اصلی را دارا باشد تا بتوان به اصل بودن آن مطمئن شد. 

 با توجه به‌تمامی موارد ذکرشده و آگاهی از تفاوت عطر اصل و تستر آن، می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی اقدام به خرید عطر کنید و از خریدی راحت و به‌صرفه و مطابق سلیقه خود لذت ببرید. 

 بهترین روش‌های خرید عطر مصرفی 

 شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که تا عطرها و رایحه‌های مختلف را استشمام نکرده‌اید، اقدام به خرید نمی‌کنید. در این صورت تا حدودی کار شما سخت خواهد شد و باید مشکلاتی مانند ترافیک، هزینه‌های رفت‌وآمد و صرف وقت زیاد را به جان بخرید. البته این‌ها فقط روی خوش داستان هستند. ممکن است در خرید عطر فروشنده‌ای شما را به خطا بیاندازد و عطر فیک و غیراورجینال را با قیمت اصلی در اختیار شما قرار دهد که در این صورت خیلی عصبانی خواهید شد! 

 نیازی به این‌همه دردسر نیست؛ شما می‌توانید برای این کار اقدام به خرید اینترنتی عطر از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر کنید و اگر علاقه به خرید تستر آن هم داشتید، خرید اینترنتی عطر تستر انجام دهید. روش کار نیز آسان است. شما سلیقه خود را در مورد سرد، گرم، شیرین و یا تلخ بودن عطر و حتی عصاره آن در سایت معتبر فروش عطر درج می‌کنید و بسیار ساده‌تر ازآنچه گمان می‌کردید، بدون نیاز به قهوه و ترافیک و هزینه، رایحه موردعلاقه خود را توسط خرید اینترنتی عطر از یک سایت معتبر خرید می‌کنید. 

 در پایان به شما توصیه می‌کنیم که هنگام خرید عطر چه به‌صورت حضوری در فروشگاه‌های سطح شهر و چه به‌صورت خرید اینترنتی عطر حتماً مراقب باشید تا رایحه و تستر اصل و اورجینال خرید کنید. البته بابت این موضوع هم نگران نباشید، شما می‌توانید با چند کلیک ساده در خانه و یا محل کارتان یک عطر اورجینال و لوکس خرید کنید. کافیست به عطرافشان مراجعه کنید. خرید عطرهای خوشبوی پاییزی، عطرهای رازآلود، لوکس‌ترین‌ها و جذاب‌ترین‌ها متناسب با سلیقه شما همگی از فروشگاه اینترنتی عطرافشان قابل‌دسترسی است. کافیست سری به سایت https://www.atrafshan.ir بزنید و بهترین عطرها و تسترهای آن را با قیمت مناسب خرید کنید و بهترین‌ها را به خود و عزیزانتان هدیه کنید.