۰ نفر

کارخانه لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
کد خبر: 466002
کارخانه لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد

کارخانه لوازم خانگی مادیران به طور رسمی در بیست و سومین مراسم افتتاح پروژه های ملی ،توسط رئیس جمهور افتتاح شد .

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران که سالهاست با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال در بازار تلویزیون ایران فعالیت دارد جهت توسعه سبد محصولات خود و ارائه محصولات با کیفیت لوازم خانگی به مصرف کنندگان ایرانی، اقدام به ساخت و راه اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرده است. در دی ماه سال ۱۳۹۶ طی مراسم کلنگ زنی با حضور وزیر ارتباطات جناب آقای جهرمی این پروژه رسما آغاز شد و امروز با تکمیل خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی ،این کارخانه توسط رئیس محترم جمهور جناب آقای روحانی افتتاح گردید.

مادیران

طی این مراسم که با حضور جناب آقای روحانی از طریق ویدئو کنفرانس و استاندار محترم استان البرز جناب آقای شهبازی برگزار شد ، فاز اول این کارخانه افتتاح گردید. محمود قهاری مدیر عامل شرکت لوازم خانگی مادیران در ابتدای این آیین ضمن قدردانی از استاندار محترم، اداره گمرکات و منطقه ویژه پیام ، گفت: اکنون پس از یک سال و نیم تولید به بهره برداری رسیده و افتخار داریم که فاز اول کارخانه را افتتاح کنیم و پیش بینی میکنیم تا سال ۱۴۰۰ فاز دوم نیز به طور کامل افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مادیران

کارخانه لوازم خانگی مادیران در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی پیام با سرمایه گذاری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال راه اندازی شده است و بزرگترین کارخانه فعال در این صنعت در استان البرز به شمار می آید. این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار دستگاه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد و زمینه اشتغال ۳۷۰ نفر نیروی کار به طور مستقیم و تا ۱۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم را فراهم کرده است.که این تعداد تا پایان سال به ۸۰۰ نفر نیروی مستقیم خواهد رسید.

 شرکت لوازم خانگی مادیران، انواع محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین های لباسشویی و انواع کولر گازی را با به روزترین تکنولوژی تولید و عرضه میکند.

مادیران

مادیران

مادیران