۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

قیمت ظروف یکبار مصرف دوبرابر افزایش یافت/ تولید صددرصدی در داخل کشور

۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبر: 463295
قیمت ظروف یکبار مصرف دوبرابر افزایش یافت/ تولید صددرصدی در داخل کشور

رییس اتحادیه فروشندگان ظروف یکبار مصرف از افزایش دو برابری قیمت این ظروف خبر داد و گفت: امسال تولید ظروف یکبار مصرف صددرصد در داخل کشور انجام می‌شود.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ حمید صمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت تولید و تقاضای ظروف یکبار مصرف توضیح داد: تعداد محدودی از هزاران مدل ظروف یکبار مصرف در ایام محرم استفاده می‌شود که البته شیوع ویروس کرونا تاثیری در تقاضای امسال نداشته است.

او ادامه داد: امسال با تعطیلی مراسم‌ها و جشن‌ها تقاضا برای ظروف یکبارمصرف کاهش یافت اما برای ماه محرم تغییر چندانی نداشته‌ایم و واحد‌های صنفی ما راضی هستند.

صمدی از تامین مواد اولیه و تولید داخلی ظروف یکبار مصرف خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه محرم امسال، صددرصد ظروف یکبار مصرف در داخل کشور تولید می‌شود و در تامین مواد اولیه تهیه این ظروف هم بی‌نیاز هستیم.

رییس اتحادیه فروشندگان ظروف یکبار مصرف درباره قیمت این اقلام نیز اظهار کرد: باتوجه به اینکه نرخ ارز نیمایی نسبت به سال گذشته حدود ۸هزار تومان افزایش یافته، قیمت ظروف یکبار مصرف هم تا دوبرابر گران شده است.

صمدی در پایان تاکید کرد: ما در تمامی مراحل تولید و توزیع ظروف یکبار مصرف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و از این بابت مردم خیالشان راحت باشد.