۰ نفر

تجهیزات نظافت مکانیزه شرکت فلامک ماشین ، مناسب جهت جلوگیری رشد ویروس کرونا و باکتریها

۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵
کد خبر: 452879
تجهیزات نظافت مکانیزه شرکت فلامک ماشین ، مناسب جهت جلوگیری رشد ویروس کرونا و باکتریها

این روزها رمز موفقیت برای جلوگیری از رشد ویروس کرونا و باکتری ها رعایت اصول بهداشتی است. اما تمیز نگه داشتن اماکن پررفت و آمد کار بسیار دشواری است. مخصوصا در شرایط شیوع کرونا محیط های شلوغ کسب و کارها نیاز به نظافت مستمر و دقیق دارند.

 اما جای نگرانی نیست. شرکت فلامک ماشین با ارائه تجهیزات نظافت صنعتی پاکسازی محیط های بزرگ را برای کارکنان آن بسیار راحت کرده است. در واقع تمیز کردن مکان های مختلف با بهره مندی از انواع دستگاه های نظافت صنعتی مانند دستگاه کف شوی صنعتی، واتر جت صنعتی ، سوییپر خیابانی و ... در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. بدون آن که کارکنان مجبور به صرف انرژی زیاد باشند.

اگر شما هم از شستشوی مداوم محل کار خسته شده اید و برای این کار قصد دارید از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده کنید در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع این گونه دستگاه ها آشنا شوید.

image_3b7137488b0a13e5b065a20fbb776cffeddbb704

استفاده از دستگاه بخارشوی برای نظافت محیط و رعایت اصول بهداشتی گزینه بسیار مناسبی می باشد و تنها دستگاه نظافت صنعتی است که مدل های خانگی هم دارد. استفاده از این دستگاه به هیچ مواد شوینده ای نیاز ندارد و به عنوان یک دستگاه حفاظت از محیط زیست انتخاب می شود. دستگاه بخارشوی برای تمیز کردن انواع سطوح کاربرد دارد و از آنجا که عملیات نظافتی با استفاده از بخار آب انجام می شود، باکتری های موجود در سطوح سخت را کاملا از بین می برد.

نحوه کار کردن دستگاه بخارشوی به گونه ای است که آب داخل مخزن دستگاه به نقطه جوش می رسد و با هدف قرار دادن سطح مورد نظر، بخار آب حاصل از آب جوش از طریق نازل خارج می‌شود.

کاربرد دستگاه بخارشوی در صنعت

دستگاه های بخارشوی صنعتی با امکانات متنوع شامل بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم، و غیره در کسب و کارهای مختلف مانند کارواش، کارگاه ها، تعمیرات خودرو، شستشوی مبلمان و... استفاده می شود.

این دستگاه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های نظافت صنعتی است که می توان برای اهداف مختلف مانند شست و شو، جرمگیری و ضدعفونی محیط از آن استفاده کرد. ویژگی بارز بخارشوی صنعتی امکان استفاده از آن برای سطوح مختلف مانند شیشه، چوب، سرامیک، لمینت، سطوح فلزی ضد زنگ و... می باشد.

آب توسط این دستگاه به دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد می رسد که بخار آب حاصل از آن برای شستشوی عمقی سطوح به کار می رود. همانطور که می دانید، دمای بالا موجب از بین رفتن انواع میکروب ها می شود. پس دستگاه بخارشوی صنعتی برای مکان هایی که ضدعفونی کردن محیط بسیار اهمیت دارد، کاربردی است. مانند بیمارستان ها و انواع مراکز درمانی و مراقبتی.

image_ed5317c6a9aa6b9de761741485534113ae338fbc

بخارشوی صنعتی و نیمه صنعتی با سیستم های پاشش بخار متفاوت در مدل‌های مختلف ساخته می شود. معمولا بخارشوی نیمه صنعتی دارای فشار کمتری است که برای نظافت خانگی از آن استفاده می شود.

بخارشوی صنعتی و نیمه صنعتی ممکن است در کنار سیستم پاشش بخار آب سیستم وکیوم نیز داشته باشد که این سیستم بیشتر برای تمیز کردن داخل خودروها در کارواش‌ها و شستشوی مبلمان ها استفاده می شود. نحوه کار این مدل دستگاه نظافت صنعتی به گونه ای است که با پاشش بخار آب، آلودگی ها را از بین برده و آب کثیف ایجاد شده را به داخل مخزن آب کثیف خود انتقال داده و از پخش شدن آلودگی ها در محیط جلوگیری می کند.

نظافت مساحت های بزرگ با زمین شوی صنعتی

زمین شوی صنعتی یا همان اسکرابر برای نظافت مساحت های بزرگ طراحی شده است که موجب تمیز شدن و درخشندگی بیشتر سطوح می شود. مطمئنا استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی  را در سالن های انتظار و پذیرش دیده اید که تمیز کردن محیط را برای کارکنان بسیار راحت می کند. اسکرابر ها در مدلها ، سایزهای مختلف میباشد که هر یک برای متراژ معین طراحی گردیده اند .

عملکرد این دستگاه نظافت صنعتی به گونه ای است که به طور همزمان کف محیط را شست و شو و بلافاصله خشک می نماید و هیچ لکه و ردی به جای نمی گذارد. زمین شوی صنعتی قابلیت جمع آوری پسماندهای کوچک و بزرگ را نیز دارد.

انواع زمین شوی صنعتی

همانطوری که در فوق ذکر گردید دستگاه زمین شوی صنعتی در مدل های مختلف ساخته شده که هر کدام از آنها برای نظافت مکان خاصی با متراژ معین استفاده می شود. زمین شوی صنعتی از نظر منبع تغذیه به دو نوع برقی و باتری دار تقسیم بندی می شود که در ادامه به طور کامل شرح داده ایم.

زمین شوی باتری دار: در زمین شوی های باطری دار منبع تغذیه دستگاه باطری میباشد که با توجه به قدرت دستگاه از باطری های 2 ، 6، 12 ولت استفاده میشود .

زمین شوی برقی: اسکرابرهای برقی  با اتصال به برق شهری کار می کنند و در زمان استفاده از آنها هیچ محدودیتی از نظر کارکرد وجود ندارد. اما بهتر است برای انتخاب این نوع زمین شوی صنعتی به مشخصات، مساحت و همچنین میزان شلوغی محیط دقت کرد.

image_93f4068a0b216acfe5f6004f9923359e5c472dd2

در یک ساعت چه مساحتی از محیط با اسکرابر برقی تمیز می شود؟

 مساحتی که توسط اسکرابر در یک ساعت تمیز می شود به پارامترهای مختلف بستگی دارد که هم به محیط و هم به ساختار دستگاه مربوط می شود. هر چقدر پهنای شستشوی دستگاه و ظرفیت مخزن های آن بیشتر باشد می تواند قسمت بیشتری را تمیز نماید . با توجه به تنوع مدلها ، اسکرابر برقی می‌تواند مساحتی به اندازه ۱۵۰۰ الی 14۰۰۰ متر مربع را تمیز کند.

کلام آخر

امروزه مدیریت بهداشت و نظافت در تمام صنایع عامل مهمی برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعان و همچنین کسب موفقیت است. در واقع هر چقدر بهداشت محیط بهتر رعایت شود، موجب رضایت بیشتر مراجعه کنندگان شده و جلوه بهتری از محیط را به نمایش می گذارد. همچنین در کنار تمام این مزایا تمیز نگه داشتن امکانات و تجهیزات موجب بالا رفتن طول عمر آنها خواهد شد.

مشتریان می توانند با برقراری ارتباط با تیم خبره فروش فلامک ماشین از راهنمایی آن ها بهره مند شده و دستگاهی متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین تمامی خریداران می توانند با خرید هر نوع دستگاه از فلامک ماشین از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

88535444-8(٠٢١)

٣٢٥٤١٣٢(٠٩١٢)

www.falamakmachine.com