۰ نفر

نکات مهم برای خرید تخت کودک

جای خواب کودکتان چقدر آب می‌خورد؟

۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۳
کد خبر: 450659
جای خواب کودکتان چقدر آب می‌خورد؟

به تازگی حوزه کالای خواب با پیشرفت چشمگیری که داشته ضمن توجه به نکات ریز طبی و پزشکی توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب صنعت خود کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، به طوری که علم آمیخته با صنعت را در حوزه کالای خواب می توان مشاهده کرد. در شماره  قبلی  به مواردی در این زمینه اشاره کردیم و در این شماره نیز سعی داریم به اختصار نکات مهم دیگری درباره خرید سرویس خواب سیسمونی بررسی کنیم.

اهمیت انتخاب رنگ برای سرویس خواب سیسمونی

انتخاب رنگ سرویس خواب به جنسیت فرزند  برمی‌گردد اما نکته  مهم، توجه به تاثیر  رنگ‌ها بر روحیه کودکان و نوجوانان است.

هرچه از  رنگ های بیشتری در فضای اتاق کودک استفاده کنید، فضای شادتری را برای خلق خاطرات خوش کودکی فرزندتان فراهم می آورید.

به تازگی برای اتاق های کودک از رنگ های ملیح و خنثی به صورت افراطی استفاده می کنند و کودک را به طور کلی از رنگ های شاد و تند دور نگه می دارند.

برای خرید تخت خواب کودک و انتخاب رنگ آن به رنگ تشک نیز توجه کنید چرا که برخی تشک را هماهنگ با رنگ تخت خواب و برخی متضاد خریداری می کنند.

توجه به جادار بودن و امکان استفاده بهینه از تخت خواب

 باتوجه به افزایش زندگی آپارتمان نشینی و کمبود همیشگی جا در منازل، قطعا خرید سرویس خواب فضای مفیدی از منزل شما را اشغال خواهد کرد. بنابراین برای بازپس گیری این فضا در هر اندازه ای، نیاز است به تعداد کشو و کمدهای تعبیه شده در سرویس خواب توجه کنید تا بتوانید مقداری از وسایل کودک را در آن ها قرار دهید.

انتخاب تشک یا خوش خواب مناسب

انتخاب تشک یا خوش خواب مناسب تخت کار آسانی نیست. هنگام خرید خوش خواب به جنس، راحتی، ابعاد تشک و ارتفاع،نحوه تمیز کردن یا لکه گیری و...آن توجه کنید. در بازار انواع مختلفی از نمونه های سرویس خواب نوزاد یا سیسمونی موجود است که قیمت هریک بنابر جنس، نوع ساخت، مدل و طراحی و موارد اضافه مانند کمد اسباب بازی، کمد لباس، فایل، دراور و...متغیر است. حدود قیمتی زیر طبق  انتخاب موارد فوق همراه با تخت خواب است.

قیمت انواع تخت خواب سیسمونی به همراه موارد بالا با تاثیر پذیری از عوامل مختلف ذکر شده از ۸۹۰ هزارتومان تا ۹میلیون تومان در بازارهای مختلف کشور متغیر است.