۰ نفر

تدوین دستورالعمل‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی سال ۹۹

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰
کد خبر: 446346
تدوین دستورالعمل‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی سال ۹۹

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی از تدوین دستورالعمل‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، احسان قمری مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی از تدوین دستورالعمل‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

قمری با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغ قریب الوقوع بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال ۱۳۹۹ توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تدوین دستورالعمل های اجرایی بسته حمایت از صادرات غیر نفتی در دستور کار قرار گرفت تا در اسرع وقت و با تخصیص بودجه مشوق های صادراتی نسبت به پرداخت مشوقهای صادراتی بر اساس سرفصل های مندرج در بسته حمایت از صادرات غیر نفتی اقدام گردد.

وی سهولت در تدوین شیوه نامه ها و دستورالعمل ها با هدف استفاده بهینه صادرکنندگان را از اصول کلی موضوع فوق الذکر دانسته و تاکید کرد که برداشت واحد توسط بخش خصوصی بهره بردار و بخش دولتی تخصیص دهنده از مفاد دستورالعمل ها مسیر پرداخت مشوقهای صادراتی را هموار کرده و پاسخگویی به جامعه صادرکنندگان را تسهیل می کند.

دبیر کارگروه مشوق های صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران استفاده از نظرات تشکلهای صادراتی و سایر دستگاهها را اثرگذار دانسته و از سایر بخشهای اثرگذار بر تجارت خارجی خواست تا نظرات خود را به صورت مدون به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال نمایند.