۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

نانوایى‌ها تعطیل نمی‌شود/ مردم نگران کمبود نان نباشند

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
کد خبر: 425124
نانوایى‌ها تعطیل نمی‌شود/ مردم نگران کمبود نان نباشند

رییس اتحادیه نانوایان سنتى با تاکید بر اینکه نانوایى‌ها تعطیل نمی‌شود گفت: به غیر از روز اول فروردین ٩٩، نانوایى‌ها در تمام روز‌ها باز هستند.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ بیژن نوروزمقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با تکذیب شایعه تعطیلى نانوایى‌ها در پى شیوع بیمارى کرونا تصریح کرد: تمام نانوایى‌ها باز و مشغول کار هستند، ضمن اینکه در جلسه دیروز با معاون وزیر نیز تاکید شد که به هیچ وجه نانوایی‌ها نباید تعطیل شوند و باید همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

نوروزى مقدم با تاکید بر اینکه گندم و آرد به میزان کافى وجود دارد افزود: مردم نگران کمبود نان نباشند چراکه نانوایى‌ها به غیر از روز اول فروردین، در تمامى روزها مشغول به کار هستند.

رییس اتحادیه نانوایان سنتى بر ضرورت رعایت موارد بهداشتى توسط مردم تاکید کرد: مردم در نانوایى‌ها فاصله را رعایت کرده و حدالامکان به جاى پرداخت پول نقد از کارتخوان استفاده کنند.

در همین راستا، محمدجواد کرمى، رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم در رابطه با خبر تعطیلى نانوایى‌ها تاکید کرد: تعطیلی نانوایی‌ها کذب است و تمام نانواها باید به فعالیت خود ادامه دهند.

او اضافه کرد: تمام نانوایی ها از جمله سنتی و حجیم به صورت کامل باز هستند و هیچ نانوایی حق تعطیلی به بهانه ویروس کرونا را ندارد و اگر افراد با تخلفی مبنی بر بسته بودن واحد نانوایی مواجه شدند با اتحادیه تماس بگیرند.