۰ نفر

کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی توسط اطلاعات سپاه

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبر: 424075
کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی توسط اطلاعات سپاه

سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان انبار احتکار کالای اساسی مورد نیاز مردم را کشف کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، با توجه به رصد و گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم صبح امروز مورخ ۲۲ اسفند سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان انبار احتکار کالای اساسی مورد نیاز مردم را کشف کرد. 

در این انبار بیش از ۵۰ هزار کیلو شکر،  ۶۰۰ حلب ۱۷ کیلو گرمی روغن معادل ۱۰هزارو ۷۰۰ کیلو گرم و ۲۵۰۰ کیلو گرم برنج خارجی کشف که با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان خوزستان در اختیار  شبکه توزیع قرار گرفت. 

سازمان اطلاعات سپاه خوزستان پیش از این با صدور اطلاعیه ای آمادگی خود را برای دریافت گزارشات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کرده بود.

با هرگونه سوءاستفاده برخورد جدی و قاطعانه می‌شود

سرهنگ حسین زارع کمالی، با اشاره به ضرورت برخورد جدی با هرگونه احتکار و سوء استفاده از شرایط بحرانی کشور در شیوع کرونا، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند ۱۴ هزار ماسک فیلتر دار و ۱۷۰ هزار دستکش یکبار مصرف احتکار شده را کشف و ضبط کنند.
 
بنا بر گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که اقلام کشف شده از تاریخ هشتم اسفند ماه تاکنون طی چند عملیات اطلاعاتی در سطح استان یزد انجام شده است، افزود: شناسایی و پلمپ یک باب کارگاه تولیدی ژل تقلبی از دیگر دستاوردهای نیروهای اطلاعات در استان یزد طی چند روز اخیر است.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر در ادامه کشف و ضبط ۲۴۰ لیتر الکل احتکار شده را یکی دیگر از اقدامات حائز اهمیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان دانست و گفت: اقلام کشف شده با هماهنگی دادستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تحول داده شدند.
 
زارع کمالی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی برای مهار شیوع کرونا، تصریح کرد: با هرگونه سوء استفاده در این خصوص مر قانون برخورد جدی و قاطعانه می‌شود.
 
وی در پایان با بیان این‌که سپاه و بسیج با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمت به شهروندان است، گفت: در حال حاضر تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج مشغول فعالیت و گندزدایی معابر و اماکن عمومی سطح استان هستند.