۰ نفر

رئیس اتحادیه مواد شوینده:

توزیع مواد ضدعفونی‌کننده طی هفته جاری بیشتر می‌شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
کد خبر: 421325
توزیع مواد ضدعفونی‌کننده طی هفته جاری بیشتر می‌شود

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده از بهتر شدن توزیع مواد ضدعفونی کننده طی هفته جاری خبر داد و گفت: توزیع به عهده وزارت بهداشت و قرار است ابتدا نیاز بیمارستانها تأمین و مابقی آن بین داروخانه ها و فروشگاه ها توزیع خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا رضایی قهرودی ، در خصوص کمیود مواد ضدعفونی کننده با توجه به قول افزایش توزیع برای عموم مردم در بین مغازه ها و داروخانه ها اظهار داشت: توزیع مواد ضدعفونی کننده در این شرایط به عهده وزارت بهداشت بوده و قرار است ابتدا این مواد ضد عفونی کننده در مراکز درمانی و بیمارستانها توزیع شود.

وی با بیان اینکه دیروز توزیع مواد ضد عفونی کننده از روزهای گذشته اندکی بهتر شده و در داروخانه ها البته مقداری توزیع شده است، گفت: قرار است پس از اینکه نیاز بیمارستانها تأمین شد، مابقی تولیدات آرام آرام را در بین کسبه و داروخانه ها توزیع کنند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده، خاطر نشان کرد: مردم مطمئن باشند در هفته جاری میزان مواد ضدعفونی کننده با توجه به افزایش تولید، بهتر و بیشتر خواهد شد.

به گفته وی، قرار است مواد ضد عفونی کننده در میادین و فروشگاه های زنجیره ای توزیع و همان طور که دیروز توزیع بهتر از روزهای گذشته بود، قطعا طی هفته جاری بهتر و بیشتر خواهد شد.