۰ نفر

اولویت‌های کالایی نظارت بر بازار تعیین شدند

۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۰۰
کد خبر: 414774
اولویت‌های کالایی نظارت بر بازار تعیین شدند

شکر، ذرت، جوجه یکروزه، لاستیک سبک و سنگین (کامیون، اتوبوس، پژو، پراید)، ورق فولادی و تیرآهن، بعنوان کالاهای اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به هفدهم بهمن ماه معرفی شدند.

 

به گزارش اقتصادآنلاین، در راستای سیاستهای کنترلی و نظارتی مستمر به منظور آرام سازی فضای بازار، بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور در هفته پیشرو، بازرسیهای خود را بر ذرت، لاستیک سبک و سنگین شامل (کامیون، اتوبوس، پژو، پراید)، ورق فولادی ، تیرآهن خصوصاً شکر و جوجه یکروزه متمرکز می کنند.

لازم بذکر است ؛ در جلسه ستاد تنظیم بازار که بطور مستمر هر هفته برگزار می گردد، کالاهای اولویت‌دار برای نظارت و بازرسی تعیین و تصمیم گیریهای لازم در این خصوص صورت می پذیرد.

یادآور می شود ؛ هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و... در ارتباط با کالاهای اولویت دار از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتی WWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها در میان گذاشته تا به صورت خارج از نوبت به آنها رسیدگی شود.