۰ نفر

همه آنچه نیاز است درباره‌ فرآیند اعطای نمایندگی قنادی بدانید؟

۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
کد خبر: 409576
همه آنچه نیاز است درباره‌ فرآیند اعطای نمایندگی قنادی بدانید؟

در این مقاله قصد داریم شما را با فرآیند اعطای نمایندگی قنادی و مزایای اخذ این نوع نمایندگی برای شروع یک کسب و کار جدید آشنا نماییم. پس همراه ما باشید.

همه آنچه نیاز است درباره‌ی فرآیند اعطای نمایندگی قنادی بدانید؟

یکی از گزینه‌های جذاب و وسوسه کننده برای شروع یک کسب‌وکار جدید و بدون دردسر، اخذ نمایندگی از برندهای معتبر شیرینی و قنادی‌های زنجیره‌ای است. اغلب این برندها شرایط و فرآیندهای خاصی برای اعطای نمایندگی قنادی دارند. اگر شما نیز تصمیم به اخذ نمایندگی قنادی از برندهای معتبر شیرینی در کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با همه‌ی آنچه نیاز دارید درباره‌ی فرآیند اعطای نمایندگی قنادی و مزایای آن بدانید آشنا نماییم.

استفاده از اعطای نمایندگی قنادی برندهای معتبر چه مزایایی دارد؟

اغلب کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط بازار، کسب‌وکاری هوشمندانه و پرسود است که بتواند با حداقل منابع مالی و استفاده‌ی بهینه از منابع انسانی فرصتی سودآور برای صاحب خود ایجاد نموده و در عین ‌حال کمترین اثرپذیری را از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته باشد. با توجه به این تعریف به نظر می‌رسد دریافت نمایندگی از شرکت‌ها و برندهای معتبری که اقدام به اعطای نمایندگی بدون سرمایه و اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان‌ها می‌نمایند، خود یکی از کسب‌وکارهای هوشمندانه محسوب می‌شود.

 شاید برایتان جالب باشد بدانید هر ساله مؤسسات و کارشناسان اقتصادی بسیاری در سرتاسر دنیا، به بررسی بازار و شناسایی کسب‌وکارهای موفق می‌پردازند. بر اساس آمار منتشر شده توسط این منابع یکی از کسب‌وکارهای موفق و سودآور، دریافت نمایندگی برندهای مرتبط با صنایع غذایی و شیرینی است. از جمله دلایل این امر می‌توان به کم ریسک بودن و سودآوری مناسب صنعت شیرینی اشاره کرد. به ‌هر حال کیک، شیرینی و سایر محصولات وابسته به آن همیشه یکی از بخش‌های ثابت پذیرایی در مراسم و میهمانی‌های ما ایرانیان هستند و به همین علت در تمام طول سال فروش خوبی دارند؛ اما قبل از اینکه بخواهید اقدام به دریافت نمایندگی قنادی نمایید چند نکته مهم را باید در نظر داشته باشید.

نکات مهم درباره‌ی اعطای نمایندگی قنادی

در قدم اول باید مطمئن شوید برندی که قصد دریافت نمایندگی از آن را دارید تمام ویژگی‌های یک برند معتبر و موفق را داشته باشد. این مرحله شاید مهم‌ترین مرحله در راه‌اندازی کسب‌وکار جدیدتان باشد و نیاز به حساسیت و دقت زیادی دارد. بدون شک دریافت نمایندگی از برندی که جایگاه خوبی در میان مردم داشته باشد و رضایت مشتری و کیفیت کار را در اولویت خود قرار دهد می‌تواند تأثیر بسیاری در رشد و موفقیت کسب‌وکار شما داشته باشد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید، برندی که انتخاب می‌کنید حتماً از یک تیم متخصص در امر پشتیبانی و گردآوری بروزترین راهکارهای فنی و تبلیغاتی برخوردار باشد تا بتواند بدین ‌وسیله با ارائه‌ی جدیدترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغاتی روز، موجب موفقیت هر چه بیشتر کسب‌وکار شما شود.

 پس از انتخاب برند در مرحله بعد شما باید فرآیند اداری (پیش از افتتاح) اعطای نمایندگی قنادی را طی نمایید که این فرآیند در برندهای مختلف متفاوت است. در ادامه شما را با یکی از برندهای موفق در صنعت شیرینی و قنادی آشنا نموده و به بررسی فرآیند اعطای نمایندگی توسط این برند خواهیم پرداخت.

WhatsApp Image 2020-01-13 at 14.23.47

شیرینی ناتلی | برندی با پشتوانه تجربه 80 ساله

شیرینی ناتلی برندی باسابقه و موفق در زمینه‌ی صنعت قنادی است، که توانسته طی سال‌ها فعالیت در این زمینه خاطراتی خوب و به‌یادماندنی را برای مشتریان قدیمی خود به‌ جای گذارد و مشتریان امروز نیز از طعم و کیفیت بی‌نظیر محصولات تازه و متنوع آن لذت می‌برند. این برند نام‌آشنا تصمیم دارد به منظور پاسخگویی هر چه ‌بهتر به نیاز مشتریان، به توسعه شعب خود در سطح شهر تهران و همچنین شهرستان‌ها از طریق اعطای نمایندگی قنادی با شرایط خاصی همچون اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان‌ها و اعطای نمایندگی پخش بپردازد.

برند ناتلی با در نظر گرفتن امتیازات خاص و ویژه، برای کسانی که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌ی کار شیرینی هستند بستر مناسبی را برای آغاز فعالیت مهیا نموده است. از جمله مزایایی که این برند برای متقاضیان دریافت نمایندگی قنادی‌های زنجیره‌ای ناتلی در نظر گرفته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم مدیریت فروش منسجم و هماهنگ
  • برخورداری از سیستم باشگاه مشتریان و سیستم تبلیغاتی متمرکز
  • ایجاد ارزش‌افزوده برای ملک مالکینی که تقاضای اخذ نمایندگی را دارند
  • آموزش و مشاوره‌های تخصصی جهت مدیریت فروشگاه
  • طرح‌های تشویقی برای ارتقا فروش عاملین
  • دریافت روزانه محصول و تحویل رایگان درب فروشگاه

این‌ها تنها بخشی از امتیازاتی است که شما با دریافت نمایندگی از شیرینی ناتلی از آن برخوردار خواهید شد.

فرآیند اعطای نمایندگی قنادی ناتلی چگونه است؟

فرآیند اعطای نمایندگی قنادی ناتلی به دو بخش فرآیند اداری (پیش از افتتاح) و فرآیند اجرایی (پس از شروع به کار فروشگاه) تقسیم می‌گردد، که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

  • فرایند اداری (پیش از افتتاح) شامل 8 مرحله است که مراحل آن به شرح زیر می‌باشد:
  1. ثبت اطلاعات اولیه در فرم موجود در وب‌سایت این شرکت به آدرس www.natli.ir
  2. کارشناسی ملک، محل و ارزیابی شخص متقاضی توسط کارشناسان شرکت
  3. تکمیل پرونده (ارائه مدارک توسط متقاضی، بررسی و اخذ استعلامات توسط شرکت)
  4. ارائه قرارداد اجاره برای سرمایه‌گذاران عزیزی که مالک نیستند (با مدت اعتبار حداقل 5 سال و یا سرقفلی (با رعایت قانون موجر و مستأجر) با رضایت مالک).
  5. عقد قرارداد همکاری 
  6. انجام دکور و تجهیز فروشگاه 
  7. گذراندن دوره آموزشی و کارآموزی 
  8. افتتاح فروشگاه 
  • فرایند اجرایی (پس از شروع به کار فروشگاه) نیز شامل دو مرحله است که به شرح زیر می‌باشد:
  1. تأمین مستمر و بهینه موجودی فروشگاه 
  2. بازرسی‌های منظم جهت ارزیابی تطابق عملکرد فروشگاه با استانداردها و ضوابط شرکت 

سخن پایانی

یکی از مزایای مهم شروع یک کسب‌وکار جدید به عنوان نماینده شرکت‌ها و برند‌های معتبر و باسابقه‌ای همچون برند ناتلی، این است که علاوه بر اینکه مطمئن هستید سرمایه‌تان در محل درست و به‌جا هزینه می‌شود، می‌توانید با استفاده از تجربه و دانش فنی و فکری افرادی که قبلاً این راه را پیموده‌اند با سرعت بیشتری به هدف خود نزدیک شوید.