۰ نفر

جزئیات بازرسی‌ها از بازار کالاها همزمان با افزایش قیمت بنزین

۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۵
کد خبر: 396992
جزئیات بازرسی‌ها از بازار کالاها همزمان با افزایش قیمت بنزین

یک مقام مسئول با اشاره به تشدید بازرسی‌های صورت گرفته در دوره پس از افزایش نرخ بنزین گفت: از ۲۵ تا ۳۰ آبان‌، ۹۴هزار و ۱۰۲ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به شکل‌گیری ۷۱۹۷ پرونده تخلف شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیدجواد احمدی با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار کالاها که همزمان با افزایش قیمت بنزین آغاز شده است، گفت: در هفته پیش از اجرای این طرح یعنی از ۱۸ آبان تا ۲۳ این ماه، تعداد کل بازرسی ها، ۶۴ هزار و ۴۹۰ مورد بوده که بر این اساس، تعداد کل پرونده های تشکیل شده در آن بازه زمانی نیز، به ۴ هزار و ۵۲۷ مورد رسیده است.

معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: در هفته بعد از این تاریخ که بازه زمانی ۲۴ تا ۳۰ آبان را در برگرفته و همزمان با آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار کالاها است، تعداد کل بازرسی ها ۹۴ هزار و ۱۰۲ مورد بوده که پرونده‌های متشکله آن نیز، به ۷ هزار و ۱۹۷ مورد رسیده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در هفته اول پیش از اجرای طرح تشدید بازرسی را حدود ۱۱.۵ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در هفته بعد از آن که اجرای طرح تشدید بازرسی آغاز شده، این رقم به ۳۵ میلیارد تومان رسیده است.