۰ نفر

تجارت میان ترکیه و ایران رو به افزایش است

۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۲۲:۵۵
کد خبر: 394405
تجارت میان ترکیه و ایران رو به افزایش است

عضو هیات مدیره منطقه آزاد ازمیر و رئیس اتاق بازرگانی شهر منمن ترکیه گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و سنگین، تلاش می‌شود تجارت میان ۲کشور دوست، برادر و همسایه ایران و ترکیه روز به روز توسعه یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سوسو ایزیت روز چهارشنبه در دومین نمایشگاه ملی خرما و صنایع وابسته به آن در بندر بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از توسعه و افزایش روابط تاجران دو کشور استقبال می‌کنیم و در این ارتباط از فعالان اقتصادی ایران دعوت می‌شود در نمایشگاه‌های برپا شده در کشور ترکیه حضوری پررنگ داشته باشند. 

عضو هیات مدیره منطقه آزاد ازمیر و رئیس اتاق بازرگانی شهر منمن ترکیه ادامه داد: کشورش سعی کرده تجارت با ایران را افزایش دهد و در این ارتباط اتاق ازمیر و منمن سهم عمده‌ای داشته‌است.

وی افزود: منمن دارای صنایع کشاورزی بزرگی است و یکی از مزیت‌های بزرگ آن، منطقه آزاد منمن است که خیلی از کشورها در این منطقه کالا تولید می‌کنند و به بندر نیز نزدیک است.

ایزیت اضافه کرد: منمن ترکیه در ردیف ۱۰ بندر بزرگ دنیاست و ما می‌خواهیم بندر بوشهر برای ایران و منمن برای ترکیه مبادلات کالا داشته باشند.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد ازمیر و رئیس اتاق بازرگانی شهر منمن ترکیه به عنوان مهمان در نمایشگاه ملی خرما  در بوشهر شرکت کرده بود.