۰ نفر

صنایع دستی را از کجا بخریم

۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۳۱
کد خبر: 392241
صنایع دستی را از کجا بخریم

هنگام خرید صنایع دستی همیشه اینکه از کجا بخریم دومین سوال مهم پس از اینکه کدام محصول را بخریم است. مشغله های کاری، فردی و اجتماعی در کنار رفت و آمد سخت ( باتوجه به ترافیک سنگین پیرامون مراکز تجاری و خرید و ... ) و نیز صرف هزینه ای اضافه بر بهای کالا جهت رفت و برگشت و احتمالا حمل کالا جواب پرسش فوق را چالش برانگیز کرده است.

خرید صنایع دستی ، یک پیشنهاد خوب

برای یک خرید دلخواه به ویژه در خرید هدیه که الزاما دقت و توجه بیشتری را می طلبد، علاوه بر بحث کیفیت و حواشی پیرامون آن یک نکته بسیار اساسی نیز ذهن ما را درگیر می نماید که از کجا بخریم؟ به طور طبیعی اولین جایی که به ذهن آدمی خطور می نماید خرید از مراکز عرضه آن کالا و به عبارتی بورس آن کالا و در این مقاله منظور بورس صنایع دستی می باشد. معمولا مراکز تولید و عرضه انبوه و متنوع کالا در مراکز هر شهری و عمدتا مناطق تجاری مرکزی آن مستقر است، جایی که مراکز اداری و فرهنگی را نیز بدان اضافه نمود و بر این اساس در کلانشهری چون تهران می توان انتظار داشت که رفت و آمد به چنین مناطقی مستلزم چقدر صرف زمان و همچنین صرف هزینه می باشد. اما گسترش شبکه های مجازی فروش و عرضه خدمات و کالا به عبارتی خرید اینترنتی امروزه نه تنها به امری رایج و همه گیر تبدبل گردیده است  بلکه در بعضی اوقات آن را به بهترین گزینه نیز تبدیل کرده است. در حوزه صنایع دستی نیز که قاعدتا از این امر مستثنی نمی باشد، قدم های خوبی برداشته شده است. لیکن به دلیل نوظهور بودن نسبی آن هنوز جای کار بسیار دارد و می توان برای آینده آن چشم انداز روشنی را نظاره گر بود. اقدامی که شرکت بازرگانی هفت گردون خیال آن را سرلوحه چشم انداز راهبردی خود قرار داده است. کالاها و هدایای ارزنده صنایع دستی دارای ظرافت و ویژگی های خاصی است که ایجاب می نماید عرضه آن در بسته بندی و لفاف های شکیل و مناسبی صورت گیرد تا از هرگونه آسیب احتمالی به ویژه در حمل و نقل مصون بماند و ویژگی دیگری که هفت گردون خیال مدنظر قرار داده است ، ارائه جعبه های شکیل و متفاوتی است که این محصولات را درخور هدایای خاص و نفیس خواهد کرد.

صنایع دستی خاتم کاری

صص

صنایع دستی خاتم کاری همواره یکی از پرطرفدارترین انواع صنایع دستی ایرانی بوده است و جدای از علاقمندی ایرانیان به آثار خاتم کاری ، این آثار به بسیاری از کشورهای دیگر نیز صادر میشود چرا که همیشه خاتم کاری از دید جوامع دیگر ، محصولاتی نفیس تلقی شده و تولید آن مستلزم زحمت فراوان است.

خاتم کاری دارای محصولات متنوعی از جمله گلدان ، بشقاب ، جعبه ، ساعت و یا سنگاب زیبای خاتم است که چشم هر بیننده ای را میرباید.

ارائه گلدانی فیروزه کوب یا بشقابی میناکاری و یا سنگاب زیبای خاتم کاری شده در یک بسته بندی جذاب علاوه بر مصونیت کالا از صدمات احتمالی، بر ارزش و زیبایی هدیه به مراتب می افزاید و احترام و علاقه مندی مخاطب را به دریافت هدیه فوق بسیار بیشتر می نماید.

صصص

سایت های اینترنتی همچون وبسایت صنایع دستی هفت گردون این امکان را فراهم نموده اند که به شیوه مدرن و بسیار آسان، صنایع دستی خود را در معرض دید و انتخاب و خرید راحت به صرفه مشتریان قرار دهند. امکان عرضه و نمایش گسترده صنایع دستی تمام مناطق در سایت های مربوطه این امکان را نیز به خریدار می دهد که بتواند با هنرهای دستی و گوناگون تمام مناطق ایران آشنا شود و به آگاهی جامع تری در این امر مهم دست یابد.  

 

 

منبع : ویرلن