۰ نفر

عرضه دولتی شکر به داد کافه‌ها رسید

۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۳
کد خبر: 384202
عرضه دولتی شکر به داد کافه‌ها رسید

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ گفت: عرضه دولتی شکر از افزایش قیمت‌ها در این صنف جلوگیری کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسکندر آزموده، با اشاره به تاثیر عرضه دولتی شکر بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه بستنی، گفت: در بهار سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های تمام شده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اتاق اصناف نرخنامه رسمی ابلاغ شد که اگر عرضه شکر دولتی صورت نمی‌گرفت، به اجبار باید در پایان تابستان نرخنامه جدیدی ابلاغ می‌شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ، بیان کرد: مهمترین نیاز واحدهای صنفی در زمینه تولید و عرضه، شکر و شیر است که مشکلی در تامین این دو ماده مصرفی وجود ندارد.

وی با اشاره به عدم ارائه نرخنامه رسمی برای آبمیوه و محصولات کافی شاپی به واسطه تنوع کیفیت و سایز، خاطرنشان کرد: اتحادیه نظارت دقیقی بر قیمت‌گذاری و استانداردهای بهداشتی و کیفی محصولات عرضه شده از سوی واحدهای صنفی دارد.

آزموده تعداد واحدهای بدون جواز کسب را بیش از ۳۰۰ واحد و دارای جواز کسب را ۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: هر واحد صنفی در هر مکانی همچون فودکورت‌ها، سینماها و مراکز خرید باید جواز کسب دریافت کند.