۰ نفر

کشف ۲۷کامیون حامل کالای قاچاق به‌ارزش ۶۰میلیارد

۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۰۵
کد خبر: 376058
کشف ۲۷کامیون حامل کالای قاچاق به‌ارزش ۶۰میلیارد

رئیس پلیس پایتخت از کشف ۲۷ کامیون حامل کالای قاچاق به‌ارزش ۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی با اعلام خبر کشف محموله بزرگ قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق به کشف محموله بزرگ کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف 27 کامیون کالای قاچاق در این عملیات ادامه داد: از این تعداد، 20 کامیون شامل پارچه و هفت کامیون شامل بلورجات، کریستال، لوازم جانبی موبایل، دستگاه استخراج بیت‌کوین و پاور است.

وی با اشاره به دستگیری چهار متهم در رابطه با این پرونده، خاطرنشان کرد: اعضای این باند، کالای قاچاق را از جنوب و غرب کشور به تهران وارد کردند و در انبارهای جنوبی پایتخت نگهداری می‌کردند.

به‌گفته رحیمی، ارزش اموال مکشوفه بالغ بر 60 میلیارد تومان است.

این مقام انتظامی افزود: در پنج ماه نخست سال جاری فقط در بخش پارچه 82 درصد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

رحیمی تصریح کرد: در پنج ماه گذشته از سال جاری، کل کشفیات قاچاق توسط پلیس تهران بزرگ 70 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و بالغ بر 148 میلیارد تومان بوده است.

رئیس پلیس پایتخت از برخورد جدی با قاچاقچیان کالا خبر داد و گفت: مسیر اصلی بسیاری از کالاهای قاچاق تهران است و تلاش می‌کنیم ضمن مبارزه با قاچاقچیان، سرمایه‌گذاری در بخش تولید داخلی رونق پیدا کند.