۰ نفر

پس از بازنگری ابلاغ شد؛

ابلاغ شیوه‌نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات/ کدام تشکل‌ها می‌توانند مراکز تجاری و بازاریابی تاسیس کنند؟

۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲
کد خبر: 373765
ابلاغ شیوه‌نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات/ کدام تشکل‌ها می‌توانند مراکز تجاری و بازاریابی تاسیس کنند؟

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شیوه‌نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی، پس از بازنگری در تیرماه ابلاغ شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران؛ حمید زادبوم گفت: شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور که در اسفندماه سال ۹۷ توسط سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شده بود، پس از بازنگری، در تیرماه امسال مجددا ابلاغ شد.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بر اساس این شیوه‌نامه، تشکل های صادراتی وابسته به اتاق های بازرگانی و تعاون و شرکتهای مدیریت صادرات می توانند نسبت به ایجاد مراکز تجاری و بازاریابی به یکی از روش های ایجاد مرکز دائمی نمایشگاهی با ارائه نمونه محصولات و با هدف بازاریابی محصولات ایرانی، مرکز فروش کالا و خدمات شرکت های ایرانی و مرکز خدمات مشاوره صادراتی و بازاریابی و تحقیقات بازار اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کارگروه مراکز تجاری در سازمان توسعه تجارت ایران و با عضویت اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و وزارت امور خارجه، سیاستهای راهبردی مراکز تجاری و بازاریابی را تدوین و نسبت به موضوعات مرتبط رسیدگی می نمایند.

معاون توسعه بازارهای صادراتی گفت: تشکل های صادراتی متقاضی ایجاد مراکز تجاری می توانند تقاضای خود را به همراه طرح مورد نظر به سازمان و یا معاونت امور بین الملل اتاق ایران یا معاونت بین الملل اتاق تعاون ارسال کنند.

گفتنی است، دستورالعمل نحوه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی در سایت سازمان توسعه تجارت ایران در دسترس است.