۰ نفر

پرونده برخی کالاهای انبار تملیکی تهران بدون نتیجه مانده است

۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱
کد خبر: 372227
پرونده برخی کالاهای انبار تملیکی تهران بدون نتیجه مانده است

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: از سال ۹۵ تا ۹۷ انواع کالاهای قاچاق به ارزش حدود یکهزار میلیارد تومان در انبار اموال تملیکی این استان دپو (انبار) شده که برخی از پرونده‌های آنها بدون نتیجه باقی مانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سیدمهدی محمدی اظهارداشت:‌ لوازم خانگی، پوشاک، مواد غذایی، گوشی تلفن همراه، منسوجات، دارو و ... از جمله کالاهای قاچاق دپو شده در انبار اموال تملیکی تهران است که تا ۲ ماه آینده قرار است تعیین و تکلیف شوند.
وی اظهارداشت:‌ روز گذشته ( چهارشنبه ) نیز یک تن مواد غذایی فاسد یا غیرقابل مصرف انسانی دپو شده در انبار اموال تملیکی استان تهران امحا شد.

به گفته وی جلسات متعددی با حضور استاندار تهران، اعضای شورای تامین استان، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، اعضای کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی در سازمان جمع آوری و اموال تملیکی برای تعیین و تکلیف این کالاهای قاچاق برگزار شده است.  
وی افزود:‌ پس از بررسی میزان مواد غذایی و کالاهای قاچاق مشخص شد چه میزان از مواد غذایی فاسد شده و باید امحا شود.
محمدی بیان کرد:‌ تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای تعیین و تکلیف کالاهای قاچاق در انبارهای تملیکی صورت گرفته و میزان مواد غذایی و کالاهای مصرفی نیز در حال احصا است.
وی خاطرنشان کرد که از این پس کالاهای قاچاق پس از ضبط سریع تعیین و تکلیف خواهد شد.