۰ نفر

محصولات اسنوا را با اطمینان انتخاب کنید

مدیر روابط عمومی اسنوا: ما پای تعهداتمان ایستاده‌ایم

۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴
کد خبر: 364756
مدیر روابط عمومی اسنوا: ما پای تعهداتمان ایستاده‌ایم

منصور سعیدزاده مدیر روابط عمومی اسنوا، در خصوص رونمایی از دومحصول جدید این شرکت طی گفتگویی تصریح کرد: تحویل بموقع ، بدون افزایش قیمت وتوجه به کیفیت پاسخ این شرکت به اعتماد خریداران است.

وی اطمینان داد: اسنوا به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور، به رغم نوسانات بازار،  بدون افزایش قیمت به تعهدات خود در قبال مشتریان پایبند است.

سعیدزاده تاکید کرد: بر اساس این تعهدات روند تحویل تولیدات لوازم خانگی اسنوا که از ابتدای نیمه دوم سال گذشته پیش فروش شده، هم اکنون با قیمتهای تمام شده قبلی در حال انجام است و سفارشات مشتریان  بدون دریافت مابه التفاوت به خریداران تحویل می شود.

وی نوآوری و مشتری مداری و تعهد را از اصول کاری اسنوا برشمرد و توضیح داد: اسنوا توانسته با نوآوری و استفاده از ظرفیت های نهفته خود و سایر تأمین کنندگان داخل کشور، محصولات خود را با همان قیمت توافق شده ماههای گذشته به دست خریداران برساند»

سعیدزاده همچنین با اشاره به انجام قرعه‌کشی بزرگ جشنواه فروش  این شرکت، از برنده شدن آقای ابوطالب امیدی از اسفراین در این قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی ابراز خرسندی کرد و در عین حال علت تاخیر در انجام این قرعه‌کشی را مشکلات اقتصادی، شرایط حاکم برمحیط کسب و کار و حوادث طبیعی ذکر و تاکید کرد: با همه این مشکلات انجام تعهدات در سرلوحه فعالیت های اسنوا قرار دارد.

مدیر روابط عمومی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با شرایط حال حاضر این شرکت و  بطور کلی صنایع لوازم خانگی کشور در شرایط اقتصادی فعلی گفت: اسنوا بیشترین سهم بازار تولید و فروش لوازم خانگی در بین تولید کنندگان ایرانی را دارد ما در معرض تبعات ناخواسته فعلی قرار دارد؛ اما از آنجا که مبنای فعالیت ها در اسنوا توجه به توان، اندیشه و دستان ایرانی است، توانسته ایم با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های خوب صنعت کشور، بسیاری از نیازهای خود به مواد اولیه و قطعات را رأساً توسط کارخانجات تابعه خود یا سایر تولیدکنندگان تأمین کنیم .

 وی اضافه کرد: حتی در شرایط حاضر و در صورت حمایت بخش دولتی ، قادر به تامین  بخش قابل توجهی از نیاز بازار با ارائه طیف وسیعی از محصوالت با کیفیت و متنوع لوازم خانگی هستیم«

سعیدزاده با اشاره به معرفی این شرکت به عنوان برند ملی لوازم خانگی کشور و دریافت تندیس حمایت از مصرف کنندگان  گفت: شعار این شرکت  "روی ما حساب کنید"  شعاری است که هشت بار متوالی طی یک دهه اخیر موفق به  دریافت تندیس حمایت شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اسنوا، گرچه کشورمان به علت  تحریم های ظالمانه در شرایطی سخت قرار دارد  اما تردیدی نیست که در صورت همت مسئولان برای  تحقق شعار رونق تولید وحمایت از نوآوری و خلاقیت می توانیم این شرایط را به فرصتی بی نظیر تبدیل کنیم.

وی خاطر نشان کرد اسنوا نشان داده است که در انجام تعهداتش نسبت به خیلی از برندهای خارجی که جز تبلیغات و سر و صدای زیاد برنامه ای ندارند، بهتر عمل کرده است. اکثر برندهای خارجی در روزهایی که مردم ما به حضورشان نیاز داشتند، از بازارهای ایران خارج شدند و به تعهداتشان عمل نکردند و این اسنوا بود که در این شرایط هم به توسعه خط تولید خود پرداخته و از محصولات جدید رونمایی می کند.

سعیدزاده در پایان گفت: اطمینان به آینده، بهره گیری از همه ظرفیتها و خلاقیتها، افزایش هرچه بیشتر کیفیت، سنجش مداوم نیاز ملی ، پایش نظرات و خواست مصرف کنندگان ایرانی و توجه به  استانداردهای بین المللی را متغیر تعیین کننده و ترسیم کننده نقشه راه و چشم انداز اسنوا اعلام کرد.