۰ نفر

سایتی برای تهیه جهیزیه عروس

۶ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۷
کد خبر: 362763
سایتی برای تهیه جهیزیه عروس

تهیه جهیزیه از دغدغه های زوج های در شرف ازدواج و خانواده آن ها می باشد. با نگاهی به لیست جهیزیه عروس اقلامی را مشاهده خواهید کرد که از ضروریات شروع زندگی مشترک می باشد. در این مقاله به طور مختصر راهنما خرید 2 مورد از مهم ترین این کالاها را بیان می کنیم.

1

یخچال فریزر

انواع یخچال های موجود در بازار ایران عبارتند از: فریزر بالا، فریزر پایین، ساید بای ساید، درب طرح فرانسوی، یخچال فریزر دوقلو.

مدل فریزر بالا گزینه مناسبی برای زوج های جوان هست که در ابتدای زندگی نیاز به فضای خیلی زیادی برای یخچال ندارند. هرچند که ظاهر چندان زیبایی ندارد. یخچال مدل فریزر پایین دارای فضای بیشتری نسبت به مدل قبلی هست. مدل ساید بای ساید در طی سال های گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته و دارای عمق زیادی هستند که می تواند مواد غذایی زیادی را در آن نگهداری نمود. اما گران ترین مدل، درب فرانسوی هست که با داشتن دو درب برای یخچال، در مصرف انرژی صرفه جویی صورت می گیرد و فقط نصف یخچال باز می شود. ویژگی دیگرش نیاز به فضای کمتر برای باز و بسته کردن درب یخچال است. در مدل دوقلو یک یخچال و یک فریزر به طور مستقل وجود دارد. در اکثر موارد آشپزخانه های ایرانی فضای کافی برای یخچال های دوقلو را ندارند. با توجه به نوسانات زیاد قیمتی نیاز هست که به طور مستمر پیگیر قیمت یخچال فریزر باشید تا برای خرید مدل مورد نظرتان دچار مشکل نشوید.

2

مبل منزل

مبلمان خانگی جزء لاینفک زندگی های امروزه شده و به همین دلیل معمولا در اوایل لیست خرید عروس دامادهای جوان قرار می گیرد. اگر بخواهیم از پرطرفدارترین مدل های مبل نام ببریم می توان به مبل راحتی، استیل، کلاسیک، سطلنتی و ال اشاره کرد. هرچند مدل های دیگری مثل شزلون، چرمی و تخت خواب شو هم در بازار موجود است.

قبل از خرید مبل باید دیزاینی که برای خانه خود در نظر گرفته اید را مشخص نمایید تا براساس آن بتوانید بهترین مدل را انتخاب نمایید. مثلا اگر به دنبال دیزاینی مدرن هستید مبل راحتی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. همچنین مبل استیل فضای دکوراسیون خانه را رسمی تر می کند. نکته مهم دیگر انتخاب رنگ مبلمان هست که بایستی متناسب با رنگ سایر اجزای دکوراسیون خانه مانند دیوارها، پرده و وسایل تزیینی باشد. در نهایت بایستی به ابعاد و فضای اتاق ها نیز توجه شود تا بر اساس بهترین مدل مبل برای آن انتخاب شود.