۰ نفر

رییس اتاق بازرگانى ایران مطرح کرد؛

عدم توجه دولت به مطالبات بخش خصوصى

۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبر: 360727
عدم توجه دولت به مطالبات بخش خصوصى

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن ایران با گلایه از عدم توجه دولت به مطالبات بخش خصوصى بیان کرد: در دوره قبلی فعالیت اتاق، مطالبه گری صورت گرفت ولی گوش شنوا وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین؛ غلامحسین شافعى در نشست امروز اتاق تهران با فعالان بخش خصوصى سر صحبت را با انتقاد از دولت آغاز کرد و گفت: ما مطالبه گری می‌کنیم ولی گوش شنوا در این رابطه وجود ندارد زیرا متأسفانه برخی تصمیمات دولتی بدون مطالعه و بررسی کارشناسی اتخاذ می‌شود.

شافعى ادامه داد: بارها فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات را در قالب نامه نگاری و شیوه‌های مختلف به گوش دولت رساندند اما گوش شنوایی برای آن وجود نداشته و باز هم دولت راه خود را رفته است؛ اما در دوره جدید فعالیت اتاق‌های بازرگانی این موضوع را پیگیری مى کنیم.

رییس پارلمان بخش خصوصى همچنین با اشاره به تحریم هاى موجود اظهار کرد: تحریم‌ها تیرهایی را از مقابل به سمت فعالان اقتصادی پرتاب می‌کنند که به هر حال ما برای آن برخی تجهیزات را در نظر گرفته‌ایم اما برخی تیرها از پشت و از سمت نیروهای داخلی به فعالان اقتصادی اصابت می‌کند که نمی‌توانیم درد ناشی از آن را تحمل و برای آن تدبیر کنیم.