۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پایان ماراتن انتخاب هیات رییسه کمیسیون‌های مشورتی/ هیات رئیسه کمیسیون‎های اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹
کد خبر: 359390
پایان ماراتن انتخاب هیات رییسه کمیسیون‌های مشورتی/ هیات رئیسه کمیسیون‎های اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند

انتخابات هیات رئیسه ۱۰ کمیسیون مشورتی اتاق بازرگانی تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار شد و هیات رئیسه این کمیسیون‌ها انتخاب شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کمیسیون‌های ده‌گانه اتاق تهران برای مدت دو سال نخست دوره نهم هیأت نمایندگان اتاق تهران فعالیت می‌کنند که بر این اساس در انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات، محمد لاهوتی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این کمیسیون برگزیده شد.

همچنین رضا پدیدار برای دومین دوره پیاپی به عنوان رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست و کاوه زرگران به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران انتخاب شد.

اعضای کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران، محمود نجفی‌عرب را به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب کردند، همچنین حسن فروزان‌فرد نیز به عنوان رئیس کمیسیون حمایت قضائی و محمدرضا زهره‌وندی به عنوان رئیس کمیسیون صنعت و معدن برگزیده شد.

در انتخابات کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران نیز فریال مستوفی که تنها نامزد ریاست بود با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد و اعضای کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار و رفع موانع تولید اتاق تهران به ابقای محمدرضا نجفی‌منش بر جایگاه رئیس رأی دادند.

در انتخابات کمیسیون اقتصاد نوآوری نیز سید مجید صدری به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد و مجید حسینی نژاد با رأی اعضای این کمیسیون گردشگری بر کرسی ریاست تکیه زد.