۰ نفر

توزیع شکر ۳۵۰۰تومانی در خرده‌فروشی‌ها آغاز شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۸
کد خبر: 357130
توزیع شکر ۳۵۰۰تومانی در خرده‌فروشی‌ها آغاز شد

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران از آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری ۳۵۰۰ تومانی در سوپرمارکت‌ها و خرده‌فروشی‌های سطح محلات خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سعید درخشانی اظهار کرد: مدتی است که عرضه شکر تنظیم بازاری با نرخ هر کیلو ۳,۵۰۰ تومان و به صورت فله در مغازه‌های سطح محلات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شکر تنظیم بازاری از سوی اتحادیه بنکداران توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های سوپرمارکت، اتحادیه خواروبار و اتحادیه عطار و سقط نیز شکر تنظیم بازاری را در سطح فروشگاه‌های محلی عضو خود توزیع می‌کنند.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران ادامه داد: به عنوان مثال تمام اعضای اتحادیه سوپرمارکت‌ها می‌توانند با مراجعه به این اتحادیه، شکر تنظیم بازاری را دریافت و عرضه کنند.

وی افزود: این شکر با نرخ ۳,۲۰۰ تومان در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار گرفته و این مغازه‌ها باید آن‌را با نرخ ۳,۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

درخشانی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی خرده‌فروشی‌ها مجاز هستند به هر مشتری حداکثر ۵ کیلو شکر تنظیم بازاری عرضه کنند.

وی تاکید کرد: سوپرمارکت‌های عرضه‌کننده شکر تنظیم بازاری باید با نصب نوشته‌ای همچون "شکر تنظیم بازاری به قیمت ۳,۵۰۰ تومان موجود است" این موضوع را به مصرف‌کنندگان اطلاع‌رسانی کنند.

این اظهارات در حالی است که برخی خرده‌فروشی‌های سطح شهر شکر در بسته‌بندی‌های ۹۰۰ گرمی را به نرخ ۹ تا ۱۰ هزار تومان نیز عرضه می‌کنند.