۰ نفر

وزیر صنعت:

پوشاک، گوشت و مرغ باید با قیمت مناسب به مردم عرضه شود

۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۵۷
کد خبر: 335698
پوشاک، گوشت و مرغ باید با قیمت مناسب به مردم عرضه شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام تلاش ما این است که پوشاک و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله گوشت و مرغ با قیمت مناسب به مردم عرضه شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «رضا رحمانی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: با تشدید نظارت ها تصمیم بر این است برای تنظیم بازار از جمله بازار گوشت و مرغ و تامین کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام عید تمهیداتی اندیشه شود تا اقلام با قیمت مناسبی به دست مردم برسد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی از مدتها پیش ذخیره سازی گوشت و مرغ را آغاز کرده تا با توجه به حجم واردات گوشت، مردم بتوانند به سهولت گوشت مورد نیاز خود را تامین کنند.
رحمانی با بیان اینکه برای تامین پوشاک مورد نیاز کشور جلسه ای با انجمن تولید کنندگان پارچه و پوشاک برگزار شده است، اضافه کرد: تلاش می کنیم تا با رفع مسایل و مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه بخش تولید، در این ایام که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم پوشاک با قیمت مناسبی به مرم عرضه شود.
وی با خاطر نشان کردن اینکه موافق ایجاد وزارت بازرگانی هستم، گفت: در جنگ اقتصادی هستیم و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هرگونه تولید داخل حمایت می کند و حتی قرار شده است با برگزاری نمایشگاه های عرضه قطعات مورد نیاز، نهضت ساخت قطعه در داخل را بطور جدی دنبال کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: همه ما موظف به حمایت از تولید داخل هستیم و از هر شرکت دولتی و یا غیردولتی که در زمینه تولید قطعات یدکی تجربه داشته باشد حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: به تازگی جلساتی نیز برای تولید برخی از قطعات خودرو با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شده است.
رحمانی تصریح کرد: برای حفظ تولید و بازار انتظار داریم همه کمک کنند تا در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی است بتوانیم به تولید خودرو و کالاهای اساسی مردم ادامه دهیم.