۰ نفر

گرم‌تر‌شدن تنور انتخابات اتاق در روزهای آینده

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 335133
گرم‌تر‌شدن تنور انتخابات اتاق در روزهای آینده

اغلب اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور بر این باورند که سن کاندیداهای دوره نهم هیئت نمایندگان اتاق ایران برای انتخابات اهمیت بالایی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که ترکیب جوانان و پیشکسوتان، با توزیع جنسیتی متناسب بین زنان و مردان، بهترین ترکیب برای اتاق نهم باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای اخیر، توافق نهایی بین "ائتلاف برای فردا" و گروه "فعالان توسعه" انجام شده است و این دو گروه اصلی انتخاباتی در قالب یک لیست در انتخابات حضور خواهند یافت.

بر این اساس جناح حاکم اتاق تهران موافقت کرده است تا در انتخابات پیش رو، اسامی ۸ نفر از افراد شاخص گروه فعالان توسعه را در لیست خود بگنجاند تا این دو گروه اصلی در این دوره در قالب یک ائتلاف و یک لیست مشترک در انتخابات حضور داشته باشند.

در این راستا گروه های دیگر نیز مانند "تحول خواهان"، "پیشگامان "و "کارآفرینان توسعه گرا" به شدت و به صورت فشرده در حال رایزنی برای رسیدن به یک توافق و تهیه یک لیست واحد هستند.

به نظر می رسد که بعد از تعطیلات پیش رو، شاهد رونمایی از توافقات جدید و لیست‌های جالب باشیم و وارد مرحله شفاف‌تر و گرم تر شدن تنور انتخابات شویم.

به عبارت دیگر ائتلاف بین ائتلاف ها در اتاق تهران در حال شکل گیری است.