۰ نفر

فشار فروشگاه‌های زنجیره‌ای به تولیدکنندگان برای گرفتن تخفیف‌

۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 316592
فشار فروشگاه‌های زنجیره‌ای به تولیدکنندگان برای گرفتن تخفیف‌

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده با بیان اینکه باید زیاده‌خواهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصلاح شود، گفت: در حال حاضر همین که تولیدکنندگان با این شرایط سخت محصول تولید می‌کنند باید دست آنها را بوسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جمشید فروزش در خصوص کاهش عرضه محصولات شوینده در فروشگاه های زنجیره‌ای اظهار داشت: متأسفانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتظارات زیاد از تولیدکنندگان دارند. به نوعی آنها می‌خواهند همچنان تخفیف‌های مازاد در قیمت کالاها اعمال شود درحالیکه این موضوع اصلا برای تولیدکنندگان به صرفه نیست.

وی با بیان اینکه باید زیاده خواهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصلاح شود، افزود: این روزها تولیدکنندگان کماکان در تأمین مواد اولیه خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند با این وجود برای عدم بروز مشکل در سطح بازار تا حد توان مشغول فعالیت هستند و نمی‌گذارند خللی در بازار بوجود آید.

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده تصریح کرد: در حال حاضر همین که تولیدکنندگان با این شرایط سخت محصول تولید می‌کنند باید دست آنها را بوسید.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه شرایط سخت تولید باعث شده تا برخی از شرکت‌های کوچک تنوع محصول خود را کاهش داده و تمرکز خود را بر تولید چند کالا قرار دهند، گفت: امروز دیگر قاچاق به صرفه نیست و باید در این شرایط حمایت از تولیدکننده داخلی جزو اولویت‌های دولت قرار گیرد.