۰ نفر

آغاز پیش‌فروش یک برند ایرانی لوازم خانگی از فردا

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳
کد خبر: 306094
آغاز پیش‌فروش یک برند ایرانی لوازم خانگی از فردا

یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی از پیش فروش محصولات اسنوا از فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، امین منانى، قائم مقام مدیرعامل گروه انتخاب در نشست خبرى امروز درباره این طرح اظهار کرد: طرح پیش فروش محصولات لوازم خانگى براى اولین بار توسط شرکت اسنوا در حال عملیاتى شدن است.

منانى ادامه داد: در این برهه اقتصادى که مردم نگران قیمت محصولات لوازم خانگى و کمبود کالا در آینده هستند، این طرح ثبات قیمت و تحویل کالا در زمان تعیین شده را تعهد مى دهد.

عنوانى، معاون بازاریابى این شرکت نیز در این نشست در خصوص جزییات طرح پیش فروش توضیح داد: مهم ترین مزیت این طرح، اطمینان خاطر درمورد قیمت و تحویل کالا است.

وى افزود: براى این پیش فروش دو روش تضمینى و مشارکتى در نظر گرفته شده که در روش تضمینى قیمت کالا قطعی بوده و در زمان تحویل تغییرى نمى کند و همچنین ماهانه ٢درصد براى مشترى تخفیف در نظر گرفته شده است، در طرح مشارکتى نیز مبلغى به عنوان پیش پرداخت دریافت مى شود و در زمان تحویل به قیمت روز محصول  تحویل داده می‌شود  و برای دیرکرد در تحویل کالا، 18 درصد جریمه در نظر گرفته  شده و در صورت انصراف نیز به خریدار 7 درصد سود تعلق می‌گیرد.

عنوانى اضافه کرد: هر ماه محدودیت مشخصى براى عرضه وجود دارد اما سبد محصول ما کامل است. تمامی قیمت هاى درج شده روى محصول در این طرح با هماهنگى سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین شده است.

  بر اساس این طرح از فردا 160 مدل محصول لوازم خانگى از جمله یخچال، لباسشویى، فریزر، اجاق گاز، ال اى دى و لوازم خانگى کوچک پیش فروش خواهد شد.