۰ نفر

رئیس اتاق اصناف تهران:

کسی نمی‌تواند برای بازار تعیین تکلیف کند

۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰
کد خبر: 303563
کسی نمی‌تواند برای بازار تعیین تکلیف کند

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این روزها در فضای مجازی اطلاعیه‌‌های زیادی برای تعطیلی بازار منتشر می‌شود، گفت: بازاریان به این حرف‌ها گوش نمی‌دهند و فعالیت خود را مانند همیشه ادامه می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، قاسم نوده فراهانی در رابطه با احتمال تعطیلی و اعتصاب بازاریان در روز 16 مهر با توجه به اطلاعیه‌ای که در فضای مجاری منتشر شده است، گفت: این قبیل اطلاعیه‌ها در فضای مجازی هر روز منتشر می‌شود، اما کسبه و بازاریان ما هوشیارتر از آن هستند که این قبیل حرف‌ها گوش دهند، کسی نمی‌تواند برای آنها تعیین تکلیف کند.

رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: هیچ کدام از کسبه و بازاریان با توجه به شرایط اقتصادی حاضر به تعطیلی واحدهای صنفی خود نیستند، زیرا می‌گویند در این شرایط که بازار در رکود به سر می‌برد، وقتی مغازه‌ها باز است هزینه‌ها را نمی‌توانیم تامین کنیم پس چه دلیلی دارد که تعطیل کنیم. 

وی گفت: افرادی که بازاریان و کسبه را به این کارها تشویق می‌کنند، معلوم است چه کسانی هستند و هیچ‌گاه بازاریان و کسبه به حرف‌‌های این قبیل افراد گوش نمی‌دهند. 

رئیس اتاق اصناف تهران بیان داشت: اگر هم در گذشته به دلیل مسائلی بازار تعطیل شد، به دلیل نگرانی بازاریان بوده که از معترضانی که معلوم است از کجا آمده‌اند آسیب نبینند، وگرنه هیچ کدام از کسبه حاضر به تعطیلی واحدهای صنفی خود نیستند و ان شاء الله هیچ اتفاقی در روز شانزدهم مهرماه نخواهد افتاد و بازار باز خواهد ماند. 

این روزها در فضای مجازی اطلاعیه‌ای منتشر شده که براساس آن از همه اقشار و اصناف دعوت شده تا برای اعتراض به گرانی و تورم و بی‌ثباتی قیمت ارز و کمبود و گرانی اعتصاب کنند. 

براساس این اطلاعیه از بازاریان و کسبه کل کشور خواسته شده تا طی یک اعتصاب سراسری روز 16 مهرماه را تعطیل کنند.