۰ نفر

کاهش قیمت مرغ

مرغ به 9700تومان رسید

۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴
کد خبر: 299376
مرغ به 9700تومان رسید

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها به 9700 تومان رسیده که این کاهش قیمت به ضرر تولیدکنندگان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی  در خصوص کاهش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ روند کاهشی را از اواخر هفته گذشته داشته و در حال حاضر قیمت مرغ زنده 5700 تومان، در کشتارگاه 7800 تومان و تحویل در واحدهای صنفی با قیمت 8900 تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها هم به 9700 تومان رسیده که این کاهش قیمت به ضرر تولیدکنندگان است. قیمت مرغ در مرغداری‌ها اگر از 6 هزار تومان کاهش یابد به ضرر تولیدکنندگان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه تصریح کرد: دلیل این کاهش قیمت، افزایش عرضه مرغ نسبت به تقاضای بازار است که تقاضا بسیار کاهش یافته است.

یوسف خانی با اشاره به نوسانات تقاضا در ایام ماه محرم و صفر اذعان داشت: در ماه محرم و صفر هم افزایش تقاضا چشم‌گیر نخواهد بود و تنها بخشی از مرغ‌های سبک وزن به فروش خواهد رسید که در روزهای اول ماه محرم این روند اتفاق خواهد افتاد و پس از آن مجددا کاهش تقاضا خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: با ادامه این روند بازهم کاهش قیمت خواهیم داشت.