۰ نفر

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین:

مرکبات مشوق صادراتی می‌گیرند/ وزارت جهاد کشاورزی هرچه سریعتر دستورالعمل و آیین‌نامه‌ها را تهیه کند

۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵
کد خبر: 231333
مرکبات مشوق صادراتی می‌گیرند/ وزارت جهاد کشاورزی هرچه سریعتر دستورالعمل و آیین‌نامه‌ها را تهیه کند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت : با تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت مشوق صادراتی به مرکبات عملیاتی می شود.

اقتصاد آنلاین- سپیده قاسمی؛ علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با اشاره به افزایش تولید مرکبات کشور در سالجاری، افزود: با توجه به تولید بالای مرکبات مازندران درسالجاری توجه به صادرات این محصولات ضروری است.

وی بیان کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور متعهد شده است هر میزان اعتبار برای صادرات مرکبات نیاز باشد توسط این سازمان تامین شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان مشوق صادراتی مرکبات بر اساس دستور العمل وزارت جهاد کشاورزی و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تعیین می شود، گفت: قرار است پس از تعیین مقدار مورد نیاز مشوق صادراتی مرکبات، سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار آن را در سریع ترین زمان تامین و پرداخت کند.

شاعری در پایان خواستار اقدام هرچه سریعتر وزرات جهاد کشاورزی برای تهیه دستورالعمل و آیین نامه صادرات مرکبات و ارسال آن به سازمان برنامه و بودجه شد.