۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از نشست هیات نمایندگان اتاق تهران:

تفکیک وزارتخانه‌ها با آرامش بیشتر انجام شود/ ضرورت استفاده از بخش‌خصوصی در پروژه‌های نیمه‌تمام

۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 199340
تفکیک وزارتخانه‌ها با آرامش بیشتر انجام شود/ ضرورت استفاده از بخش‌خصوصی در پروژه‌های نیمه‌تمام

رییس اتاق تهران با تاکید بر اینکه تفکیک وزارتخانه‌ها با آرامش بیشتری انجام شود، گفت: دولت از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده کند.

اقتصاد آنلاین - سمانه برمخ‌شاد؛ مسعود خوانساری، رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران در بیست و هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران اظهار کرد: از رییس جمهور انتظار داریم برای معرفی افراد کابینه از بخش خصوصی نظر بخواهد.

وی افزود: اکنون که موضوع تفکیک وزارتخانه ها مطرح شده انتظار داریم این اقدام با آرامش بیشتری انجام شود تا تصمیمی گرفته نشود که به ضرر اقتصاد باشد.

رییس اتاق بازرگانی تهران،  با اشاره به اینکه کمیته ای در اتاق تهران برای بررسی موضوع تفکیک ایجاد می شود، تصریح کرد: سال ٩١ انرژی زیادی برای ادغام وزارتخامه ها صرف شد و معتقدیم که کار باید با دقت بیشتری انجام شود.

به گفته خوانساری ادغام دو وزارتخانه میلیاردها تومان هزینه داشت و یک سال زمان صرف شد، تا وزارتخانه‌ها ادغام شوند، جداسازی آن هم باز این موارد را در پی خواهد داشت.

خوانساری همچنین گفت: از دولت دوازدهم انتظار داریم پروژه های نیمه تمام را با توجه به ظرفیت موجود در بخش خصوصی به بخش خصوصی واگذار کند.