۰ نفر

قشم رکورد دار سفر نوروزی شد

ارایه خدمات‌گمرکی به ۲۱۱ هزار و ۴۷۸ مسافر

۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۴۲
کد خبر: 183827
ارایه خدمات‌گمرکی به ۲۱۱ هزار و ۴۷۸ مسافر

ستاد کشیک نوروزی گمرک ایران مستقر در مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در اطلاعیه شماره ۳ اعلام کرد: بر اساس تازه ترین آمارها کارکنان گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) طی پنج روز گذشته به ۲۱۱ هزار و ۴۷۸ مسافر خدمات گمرکی ارایه کرده اند.

بر اساس اعلام این ستاد از این تعداد مسافر ۱۴۶ هزار و ۵۲۸ نفر مسافر خروجی و تعداد ۶۴ هزار و ۹۵۰ نفر نیز مسافران ورودی بوده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، همچنین بر اساس اعلام این ستاد آمارها حاکی از افزایش تعداد مسافران ورودی به جزیره قشم است به طوریکه طی پنج روز گذشته تعداد ۲۶۹ هزار مسافر وارد این جزیره شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

بر اساس اعلام ستاد کشیک نوروزی گمرک ایران بیشترین تعداد تردد مسافران در میان گمرکات سراسر کشور طی پنج روزه اخیر در سالن های مسافری گمرکات قشم و فرودگاه امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

بر اساس اعلام این ستاد، کنترل لحظه ای کشیک ها و تردد مسافران بالای ۱۰ گمرک صورت گرفته و ضمن بررسی مشکلات، توصیه ها و اقدامات لازم جهت انجام روان تر امور و تشریفات گمرکی مرتبط صورت گرفته است.

همچنین به گمرکات کشیک توصیه های فنی لازم در رابطه با مسایل پیش رو داده شده تا ضمن حل مشکلات ، کارها را به نحوی مدیریت کنند تا امور مربوط به خدمت گیرندگان کاملا روان و به نحو شایسته ای انجام پذیرد.