۰ نفر

خرید آنلاین واتراستاپ و اسپیسر

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸
کد خبر: 442146
خرید آنلاین واتراستاپ و اسپیسر

شرکت کپکو به منظور توسعه صنعت عمران کشور، تلاش دارد با توسعه همکاری خود با شبکه توزیع و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور، اقدام نماید و در این راستا سایت کپکوکالا راه اندازی شده است

شرکت کپکو به منظور توسعه صنعت عمران کشور، تلاش دارد با توسعه همکاری خود با شبکه توزیع و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور، اقدام نماید و در این راستا سایت کپکوکالا راه اندازی شده است. این سایت، یک فروشگاه آنلاین با هدف ارتباط بهتر با فروشگاه های مرتبط در سراسر کشور راه اندازی شده است و سعی آن اینست که محصولات مهم و اصلی را با کمترین قیمت در دسترس صنعت ساخت و ساز قرار دهد. همچنین سعی داریم با جمع آوری و ارائه اطلاعات فنی و اقتصادی مرتبط، مزیتهای این محصولات را هرچه بیشتر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم تا بتوان موانع توسعه این محصولات را برطرف کرد.فروشگاه هائی که تمایل دارند در این خدمت مهم همراه ما باشند با عضویت در سایت www.capcokala.com  و ارتباط با شماره تماس 89331 - 021 می توانند از بهترین قیمتها و خدمات جهت ارائه به مشتریان محترم خود بهره گرفته و با عضویت در سایت کپکوکالا از آخرین اخبار مرتبط از جمله تخفیفات احتمالی مطلع گردند.

واتراستاپ

waterstop capcokala

واتراستاپ چیست، ابزاری برای مسدود کردن درزهای اجرائی و انبساطی بتن می باشد، لازم به ذکر است که به دو دلیل در طراحی سازه های بتنی، درز لحاظ می گردد.

اولین دلیل، محدودیت اجرائی می باشد. سازه های بزرگ بتنی معمولا در زمانی طولانی اجرا می شوند و لذا لازم است که مرحله به مرحله بتن ریزی انجام پذیرد. این درزها بسته به طراحی در مقاطع معینی آورده می شوند که به درزهای اجرائی معروف می باشند. قطعات بتنی دو سمت درز فاقد پیوستگی بوده و چنانچه در مجاورت فشار هیدرولیکی آب و یا هر سیال نفوذپذیری قرار گیرد، سیال از این درز عبور کرده و به آنطرف سازه مهاجرت می کند. این موضوع در سازه های آبی و فاضلابی بخصوص حائز اهمیت می باشد، اگرچه در هر سازه ای که احتمال فشار استاتیکی یا دینامیکی یک سیال به درز باشد، آن درز باید آب بند شود. سدها، کانالهای انتقال آب، تونلها و سازه های بتنی زیرزمینی، طبفات منفی ساختمانها، استخرها و حوضچه های نگهداری آب و فاضلاب از رایجترین سازه های موضوع این بحث می باشند.

دلیل دوم در طراحی درز در سازه بتنی، پیش بینی حرکاتی است که در آن بخش از سازه قطعی و یا محتمل می باشد. حرکات ناشی از انبساط و انقباض حرارتی بتن و حرکات ناشی از جابجائی سازه در اثر تنشهای احتمالی در سازه نظیر زمین لرزه عواملی هستند که لازم است مفری برای تحلیل این تنشها ایجاد شود. این درزها که به درزهای انبساطی و یا حرکتی موسوم می باشند فضائی می باشند که سازه بتواند حرکات فوق را در آن مستهلک نموده و جلوی تخریب سازه در اثر فشارهای وارده گرفته شود. این درزها شبیه به شیر اطمینان عمل می کنند و یک فاصله حدود 1 تا 3 سانتی را بین دو سازه ایجاد می کند که لازم است توسط ابزار مناسب پر شود و ارتباط دو سمت سازه بسته شود.

موارد مهم مؤثر بر قیمت واتراستاپ:

  1. کنترل ابعادی: پهنا، ضخامت و طول واتراستاپ تهیه شده مورد کنترل دقیق قرار گیرد.
  2. کنترل ظاهری: سطح واتراستاپ صاف و عاری از هر گونه لکه های نا همگن باشد و هیچگونه سوراخ و پارگی در سطح و لبه های واتراستاپ مشاهده نشود. واتراستاپ علاوه بر داشتن انعطاف مناسب نباید بیش از اندازه نرم باشد.
  3. بوی واتر استاپ: این بو ناشی از مواد روان ساز در واتراستاپ می باشد که بوی مطبوعی می باشد. استنشاق بوی مواد نفتی حاکی از استفاده از گازوئیل در کامپوند بوده که به منظور ارزان سازی واتراستاپ بکار می رود که علاوه بر نامطبوع بودن، بر خواص و عمر واتراستاپ تاثیر بسیار منفی دارد.
  4. مقاومت شیمیائی: در پروژه هایی که در معرض غلظت بالای عوامل شیمیائی می باشند، لازم است که واتراستاپ مقاومت شیمیائی بالائی داشته باشد. این کنترل توسط آزمایشگاه باید انجام پذیرد.

اسپیسر پلاستیکی

قطعاتی از جنس پلاستیک بوده که بر اساس موقعیت مورد نیاز، طراحی می شوند. در طراحی این قطعات چند مسئله باید رعایت شود:

  1. محل قرارگیری میلگرد بطوری طراحی شود که میلگردهای هدف به خوبی در آنها قرار گرفته و محکم در آنجا تثبیت شوند.
  2. فاصله سطح بیرونی میلگرد از نشیمنگاه میلگرد بر روی قالب بتن معین بوده و تلرانس قابل قبولی در قطعات تولیدی باشد.
  3. بدنه اسپیسر باید دارای حفراتی باشد تا شیرابه بتن به راحتی از آن عبور کرده و پشت اسپیسر تجمیع رخ ندهد و تمام بخشهای داخلی آن با بتن پر شوند.
  4. ضخامت بخشهای پلاستیکی در حداقل ممکن طراحی شود تا کمترین ضعف را در بدنه بتن ایجاد کند.

موارد مهم و مؤثر در قیمت اسپیسر:

spacer capcokala

اسپیسر کالائی است که در ظاهر محصولی ساده بوده و قیمت تمام شده پائینی را به مخاطب القا می کند. قطعه ای سبک، بدون هیچگونه پیچیدگی فنی و با موادی نه چندان مهندسی انتظار می رود که ارزان قیمت باشد. این مسئله برای وقتی که یک محصول به بلوغ خود در بازار می رسد تا حدودی صحت دارد ولی کالائی که به تازگی به یک بازار عرضه می شود، نیازمند خدمات و پشتیبانی بسیار وسیعی است تا نظر مشتریان را به خود جلب کند. این محصولات به دلایل طرح شده در ذیل ارزشگذاری می شوند و امیدواریم که همه افراد و شرکتهائی که با ورود خود به این بازار، سعی در پاسخگوئی به این نیاز هستند با رعایت اصول حرفه ای به رشد هرچه بیشتر این محصول کمک نمایند

  • کیفیت مواد اولیه
  • وزن اسپیسر
  • خدمات پس از فروش
  • تداوم و استمرار فعالیت