۰ نفر

به‌روزرسانی امنیتی مایکروسافت منتشر شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۴۹
کد خبر: 300026
به‌روزرسانی امنیتی مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای آفیس، مرورگر اینترنت اکسپلورر و برخی دیگر از برنامه‌های کاربردی به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه این روزها امنیت سایبری، حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران در فضای مجازی اهمیت بسزایی یافته است، متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی و تحقیقات فراوان درصدد کشف آسیب‌پذیری‌های جدید و ضعف‌های امنیتی هستند تا بدین وسیله علاوه بر آگاه ساختن شرکت‌های تکنولوژی و توسعه‌دهنده از وجود چنین حفره‌های امنیتی، به کاربران نیز هشدار دهند که براحتی به اپلیکیشن و برنامه‌های مورد استفاده خود اعتماد نکنند و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

حالا به تازگی مایکروسافت نیز اعلام کرده است که نسخه به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را برای کاربرانش ارائه داده و منتشر کرده است تا آن‌ها بتوانند از امنیت اطلاعات خصوصی خود اطمینان حاصل کنند.

مایکروسافت که شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی آفیس، مرورگر اینترنتی اینترنت اکسپلورر  و مایکروسافت اج،   ChakraCore ، سیستم عامل ویندوز، Microsoft.Data.Odata و  ASP.NET  نیز محسوب می‌شود، حالا با انتشار نسخه به‌روزرسانی امنیتی در سپتامبر ۲۰۱۸ قصد دارد ۶۱ نوع آسیب‌پذیری جدید را برطرف کرده و خیال کاربرانش را از امنیت سایبری نرم‌افزارها و خدمات متنوع خود راحت کند.

از این ۶۱ نوع آسیب‌پذیری موجود، ۱۷ نوع آن بسیار خطیر و مهم بوده است و مایکروسافت نیز به نظر می‌رسد که برای برطرف کردن این ۱۷ نوع آسیب‌پذیری مهم، این نسخه به‌روزرسانی جدید امنیتی را منتشر کرده است.