۰ نفر

استخدام سگ‌ها در آمازون!

۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۳۸
کد خبر: 264438
استخدام سگ‌ها در آمازون!

آمازون اعلام کرد که در این شرکت بزرگ خرده‌فروشی، کارکنان انسانی فضای کاری خود را با تقریبا ۶۰۰۰ سگ به اشتراک گذاشته‌اند.

به گزارش سی ان بی سی، آن طور که آمازون اعلام کرده است در سال‌های نخست تاسیس آمازون یک زن و شوهر که در این شرکت کار می‌کردند، سگ خود به نام "روفوس" را با خود به محل کار آوردند. او یک کارمند سخت کوش نیز بود و کارکنان آمازون از پنجه‌های او برای کلیک برروی لینک‌های وب سایت شرکت استفاده کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هر چند که این سگ مرده است اما به گفته آمازون تصاویر این سگ در فضای بازی به وسعت ۸.۱ میلیون فوت مربع به چشم می‌خورد و حتی یکی از ساختمان‌های این شرکت به نام این سگ است.  

در حالی که برخی از کارکنان روزانه نهار دریافت می‌کنند و در روزهای جمعه دارای طرح "ساعات شاد" هستند، سگ‌های شاغل در آمازون نیز به عنوان وعده غذایی گوشت دریافت می‌کنند. همچنین این سگ‌ها دارای میز مخصوص به خود و فضایی برای استراحت هستند. پارک مخصوص به آن‌ها توسط آمازون ایجاد شده است که در آن می‌توانند بازی کنند.

همچنین شخصی در آمازون وجود دارد که مسئول دریافت گزارش از سگ‌هاست! لارا هیرشفیلد می‌گوید: وجود سگ‌ها در محیط کار مکانیزم غیرمنتظره ای برای ایجاد ارتباط است. شاید حق با او باشد، تحقیقات دانشگاه میشیگان اخیرا دریافته است حضور سگ‌ها در محیط کار آمازون باعث افزایش همکاری، ارتباطات و محیط دوستانه در بین کارمندان به نسبت گروهی که در آن سگ‌ها حضور ندارند، می‌شود.

به علاوه شرکت‌های بیشتر و بیشتری در حال موافقت با حضور سگ‌ها در محیط کاری هستند. گزارش جامعه "واحد منابع انسانی" نشان می‌دهد ۷ درصد از کارکنان از طرف کارفرمایان مجاز شده‌اند سگ‌ها را با خود بر سر کار بیاورند که در مقایسه با چهار درصد سال ۲۰۱۴، ۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.