۰ نفر

"ام تی ان" ۸۹۰میلیون دلار سود خود را از ایران خارج کرد

۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳
کد خبر: 211474
"ام تی ان" ۸۹۰میلیون دلار سود خود را از ایران خارج کرد

شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی که بخشی از سهام شرکت ایرانسل ایران را در اختیار دارد، تاکنون ۱۲ میلیارد رند(معادل ۸۹۰ میلیون دلار) از سود سهام خود را از ایران خارج کرده است.

به گزارش بیزنس لایو، راب شاتر، مدیرعامل شرکت ام تی ان که در ماه مارس به این شرکت پیوسته، عملکرد شش ماه گذشته خود را در زمینه افزایش سود سهام و درآمد حاصل از سرویس های شرکت تشریح کرد. وی رشد درآمد سرویس های گروه ام تی ان را «آبرومندانه» توصیف کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، میزان درآمد بخش دیتای شرکت ام تی ان رشدی 31.9 درصدی داشته و رشد درآمد بخش دیجیتال 24.7 درصد بوده است. شانتر این آمارها را «شروعی امیدوار کننده» توصیف کرد.

شرکت ام تی ان دارای 72 میلیون مشترک داده ای و 232 میلیون مشترک کلی است. بنابراین اگر این شرکت بتواند تعداد بیشتری از مشترکان خود را به سمت استفاده از خدمات داده ای و اینترنت تشویق کند، شانس رشد بیشتری خواهد داشت.

شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی که بخشی از سهام شرکت ام تی ان ایرانسل ایران را در اختیار دارد، تاکنون 12 میلیارد رند(واحد پول آفریقای جنوبی) از سود سهام خود را از ایران خارج کرده و انتظار می رود تا قبل از پایان سال مالی 2017، 5 میلیارد رند دیگر از ایران خارج کند.