۰ نفر

اپلیکیشنی برای فهمیدن نام گلها و گیاهان +لینک دانلود

۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹
کد خبر: 146067
 اپلیکیشنی برای فهمیدن نام گلها و گیاهان +لینک دانلود

گیاهان بخش جدا‌یی ناپذیر زندگی بشر هستند هرچند در حال حاضر با گسترش ساخت و ساز بخشی از گیاهان در طبیعت از بین رفته‌اند و به نظر می‌رسد که برج‌ها و آپارتمان‌ها از فضای سبز اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، با این حال هنوز هم افرادی هستند که برای فرار از شلوغی شهر و همچنین داشتن روحیه بهتر به پرورش گل و گیاه در خانه خود روی می‌آورند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، شاید بد نباشد اگر شما حتی به گل و گیاه علاقه ندارید پرورش و نگهداری از یک گیاه را در خانه خود شروع کنید چرا که به باور روان شناسان، این راه می‌تواند به آرامش روح و سرزندگی کمک شایانی کند. گل فروشی‌ها و باغ‌های فروش گل، پر از گیاهان مختلفی است که قطعاً شما به عنوان یک تازه کار با نام و شرایط نگهداری آن آشنایی ندارید.

بنابراین در چنین شرایطی یک راهنمای جامع در خصوص گیاهان می‌تواند به شما کمک کند. اپلیکیشن Plant Net یکی از منابع راهنما است که در این زمینه می‌توانید استفاده کنید. اگر در پارک یا باغ فروش گل به گیاهی برخوردید که از آن خوشتان آمد اما با نام آن آشنا نبودید این برنامه به شما کمک خواهد کرد. بعد از نصب برنامه روی گوشی کافی است وارد محیط اپ شده و دوربین خود را مقابل گیاه مورد نظر خود بگیرید تا در نهایت Plant Net آن را شناسایی و اطلاعات مشخص در مورد گیاه را به شما بدهد. با این برنامه شما به آرشیو بیش از 3هزارو 700 گیاه دسترسی خواهید داشت.

شناسایی گیاهان به دو صورت بارگذاری تصاویر از گالری گوشی یا عکس گرفتن به کمک دوربین گوشی امکان پذیر است. نحوه گرفتن عکس، زاویه و کیفیت تصویر در شناسایی دقیق گیاه به شما کمک می‌کند.این برنامه اگر گیاهی را شناسایی کند که خطرناک باشد نیز به شما اخطار لازم را می‌دهد. Plant Net به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

لینک دانلود برای گوشی های اندروید 

لینک دانلود  برای آیفون