۰ نفر

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

نفت مرکزی از ایده های نو استقبال می کند

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷
کد خبر: 679302
نفت مرکزی از ایده های نو استقبال می کند

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی اعلام کرد این شرکت در زمینه پذیرش ایده‌های نوین و افکار تازه در هر حوزه‌ای آمادگی دارد و همکاری با مؤسسه مطالعات انرژی، گامی در مسیر تحقق این خواسته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در نشستی مشترک با محمدصادق جوکار، رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی که به‌میزبانی مؤسسه و به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی مدیریت پروژه برگزار شد، زمینه‌های همکاری در بخش‌های مختلف مدیریت پروژه، آموزش، پژوهش و تقویت نیروی انسانی را بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به سهم ۳۳ درصدی این شرکت در تأمین گاز مصرفی کشور تصریح کرد: حیطه فعالیت کنونی و آینده شرکت در ۱۷ استان در بخش‌های تولید، توسعه و ذخیره‌سازی ترسیم شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تغییر ماهیت فعالیت این شرکت از قالب تولیدمحور به‌سمت تولیدی - توسعه‌ای خبر داد و تصریح کرد: شرکت نفت مناطق مرکزی به‌منظور تحقق اهداف تولید و تکلیفی که از طرف شرکت ملی نفت ایران ابلاغ می‌شود، فعالیت جدید خود را ترسیم کرده که اجرای طرح ضربتی تولید نفت و گاز از ۱۳ میدان به‌عنوان طرحی راهبردی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد دلاری در این باره تعریف شده و شبانه‌روز و جهادگونه تلاش می‌کنیم بتوانیم با همیاری و مساعدت این مهم را به غایت نهایی خود که تولید حداکثری است، برسانیم.

حیدری با ترسیم سبد انرژی کشور و اشاره به مصرف بی‌محابای انرژی پاک‌ اظهار کرد: تولید و مصرف روزانه حدود یک میلیارد مترمکعب گاز در بخش‌های خانگی و صنعتی، با هیچ مبنا و معیار استاندارد جهانی سازگار نیست، بخش زیادی از این معضل به مصرف ناصحیح در بخش خانگی و روزآمد نبودن صنایع باز می‌گردد که در این زمینه فرهنگ‌سازی و ملزم ساختن صنایع در استاندارد کردن محصولاتشان ضرورت دارد.

بر اساس این گزارش، رئیس مؤسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: این مؤسسه با تمام قوا آمادگی دارد با این شرکت در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای و ظرفیت‌سازی از منابع همکاری و همیاری کند.