۰ نفر

تودیع و معارفه جنجالی در پتروپارس

۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
کد خبر: 673542
تودیع و معارفه جنجالی در پتروپارس

محسن خجسته‌مهر در حکمی به مدیریت 10 ماهه مدیرعامل جنجالی شرکت پتروپارس پایان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، هنوز یک سال از انتصاب مدیرعامل جنجالی شرکت پتروپارس نگذشته است که محسن خجسته‌مهر اقدام به معارفه مدیرعامل جدید این شرکت کرده است. 

انتصاب پرحاشیه‎‌‌ای که بازتاب گسترده‌ای در حوزه نفت به‌دنبال داشته است. شمس‌الدین موسوی، دی ماه سال گذشته با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان مدیرعامل شرکت پتروپارس منصوب شد. 10 ماه مدیریت موسوی بر پتروپارس حاشیه‌ها و البته انتقادهای بسیاری به همراه داشت. برخی از فعالان حوزه نفت او را یکی از مدیران محبوب وزیر نفت می‌دانند و بر این باورند که تودیع او توسط خجسته‌مهر بدون هماهنگی با جواد اوجی انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت در حکمی میثم شکرچیان بروجنی را به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروپارس منصوب کرده است. در حکم او آمده است: «باتوجه به سوابق و تجربیات ارزشمند و توانمندی‌های جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست شرکت پتروپارس» منصوب می‌شوید.

پتروپارس شرکت خدمات نفت و گاز ایرانی است، که از شرکت‌های تابعه شرکت نیکو به‌شمار می‌آید و از زیرمجموعه‌های فرعی شرکت ملی نفت ایران محسوب می‌شود. این شرکت در زمینه توسعه میادین گازی، همچنین ارائه خدمات فنی، مهندسی و جانبی نفت و گاز، در مناطق خشکی و دریایی، فعالیت می‌کند.