۰ نفر

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان؛

۵۹۳ دستگاه استخراج رمز ارز در ۴۸ ساعت کشف شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۷
کد خبر: 534890
۵۹۳ دستگاه استخراج رمز ارز در ۴۸ ساعت کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از کشف و ضبط ۵۹۳ دستگاه استخراج رمز ارز در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ فریدون خودنیا در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در مقابله با پدیده شوم استفاده از برق‌های غیرمجاز توسط استفاده کنندگان غیرمجاز ار دستگاههای استخراج رمز ارزها در طی ۴۸ ساعت گذشته با همت دفتر حراست این شرکت و همکاری نیروی انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضایی در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد ۵۹۳ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد:  افرادی که مبادرت به استفاده از برق غیرمجاز در این رابطه کرده بودند شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی  و قطعآ جرائم مالی سنگینی جهت آنها اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق لرستان بیان کرد: با توجه به خساراتی که این دستگاه‌ها به شبکه‌های برق وارد می‌کنند و در تابستان امسال که با کمبود نیروی برق مواجه هستیم و این خسارات دو چندان رخ شود.

خودنیا افزود: موارد بیان شده موجب خاموشی و ضعف ولتاژ می‌شوند که از شهروندان لرستانی درخواست می‌شود چنانچه در محل سکونت خود با مواردی از قبیل ضعف ولتاژ شدید و قطع برق  به صورت مکرر مواجه می شوند، با شماره تلفن ۱۲۱ و یا شماره تلفن ۳۳۲۲۸۰۰۹-۰۶۶ دفتر حراست شرکت تماس حاصل و ما را در ارائه خدمات مطمئن و پایدار برق یاری کنند.