۰ نفر

حضور پرقدرت گروه صنعتی سدید در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵
کد خبر: 500807
حضور پرقدرت گروه صنعتی سدید در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

مدیرعامل گروه صنعتی سدید معتقد است: در شرایط تحریم، نیازمند توجه بیشتری به ساخت داخل هستیم. برای این امر باید همه دست به دست هم دهند و داشته های خود را به نمایش بگذارند. دید و بازدیدهای مدیریتی در نمایشگاه‌ها باعث می شود در یک جمع تخصصی، مسائل و مشکلات مطرح و راهکارهای مرتبط بررسی شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیرحسین کاوه عنوان کرد: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی علی رغم تاخیر ۸ ماهه با رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌هایی مانند هلدینگ سدید می‌توانند توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند تا دست اندرکاران مدیریتی و اجرایی پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های همتراز بالادستی و پایین دستی آشنا شوند و در پروژه های مرتبط هرچه بیشتر از تولیدات و خدمات ساخت داخل استفاده نمایند.

index

وی ادامه داد: این نمایشگاه میتواند کمک کند تا گروه صنعتی سدید هر چه سریع‌تر و بهتر محصولات، خدمات و پتانسیل های خود را به نمایش بگذارد.

کاوه اظهار کرد: گروه صنعتی سدید پس از تاسیس از سال 42 توانسته بخش عظیمی از پروژها در صنعت  نفت و گاز از طریق شرکت لوله سازی ماهشهر و پروژ های ساخت پمپ‌های غول پیکر از طریق شرکت پتکو و پروژه‌های لوله گذاری دریایی و طراحی و ساخت سکوهای نفتی از طریق شرکت تسدید با آخرین تکنولوژی و استانداردهای جهانی را اجرا نماید.

همچنین شرکت های صبانیرو،‌ توان باد و توان این هلدینگ در غالب حوزه انرژی، مشغول به کار بوده و با بررسی مناقصات و مرتبط، آماده توسعه فعالیتهای خود میگردند.

44

مدیرعامل گروه صنعتی سدید درخصوص پروژه گوره-جاسک گفت: خوشبختانه در پروژه گوره-جاسک سعی شده تا حد امکان از شرکت های داخلی استفاده شود. در این راستا با همکاری شرکت فولاد مبارکه و فولاد اکسین ورق‌های مورد نیاز تامین و توسط شرکت لوله سازی ماهشهر،‌ اهواز و صفا این ورق ها به لوله تبدیل می‌شود. در حال حاضر بیش از 1200 کیلومتر لوله  توسط شرکتهای لوله‌سازی داخلی ساخته  شده و  شرکت پتکو سدید نیز پس از طراحی های مورد نظر کارفرما در حال ساخت  10 پمپ مورد نیاز در این پروژه می‌باشد.