۰ نفر

طی اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

️احتمال بروز خاموشی در برخی از مناطق کشور

۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 500783
️احتمال بروز خاموشی در برخی از مناطق کشور

شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: افزایش شدید مصرف گاز و برق، احتمال بروز خاموشی در مناطق سردسیر را بدنبال دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این شرکت در اطلاعیه ای آورده است: افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش خانگی و تجاری و محدودیت در تأمین سوخت نیروگاه ها، احتمال بروز خاموشی در برخی از مناطق به ویژه مناطق شمالی و سردسیر کشور وجود دارد، بنابراین از هموطنان درخواست شده تا با کاهش ۱۰ درصدی در مصرف گاز و برق، امکان تأمین برق مطمئن و پایدار درتمام نقاط کشور را فراهم سازند.

توانیر پیش از این در ۲۳ دی ماه گذشته در اطلاعیه ای از هموطنان درخواست کرده بود با کاهش حداقل یک تا دو درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین انرژی را فراهم آورند.

محمد حسن متولی زاده مدیرعامل توانیر در روزهای اخیر گفته بود: این روند نقش مشترکان خانگی و تجاری را در چرخه انرژی مصرفی کشور به خوبی نشان می دهد و چنانچه هر یک از هموطنان دمای منزل و یا مرکز تجاری را یک درجه کاهش و یک لامپ اضافی نیز خاموش کنند، همه مشکل کشور در زمینه تامین سوخت گاز نیروگاه ها حل خواهد شد.